Přes dvě hodiny se vrtám ve svých hodinkách a u toho si tancuju. Najednou uslyším nějaký kravál a tak si sundám sluchátka a kouknu ke dveřím,kde stál vysmátý Samuel. ,,Jak dlouho tam stojíš?" ,,Dost dlouho,princezno" Nad oslovením princezno protočím oči a dál se vrtám ve svých hodinkách.Když jsem spokojená jdu k notebooku. ,,Co tu kutíš?" ,,Před 2 roky jsem dostala od matky hodinky,které jsem si trochu zlepšila,přidala jsem tam holografický display,Můžu zavolat Avengermům aniž by nás někdo odhalil,mám tam i klávesu na hackovaní, a teď do nich přidávám policejní vysílačku" Celou dobu jsem ťukala do kláves. ,,Wow"Když jsem měla hotovo vstala jsem a hodinky jsem si nasadila. Dvakrát jsem ťukla na hodinky a poté přejela na vysílačku. ,,Základno,ztá..moment je tady Spiderman" ,,Neříkej to Jackovy!" Otevřela jsem kufr vzala oblek,poskládaný luk a toulec se šípama. Rychle jsem vyběhla z dílny do pokoje kde jsem se převlíkla, nasadila šátek vyskočila z okna. Znovu jsem otevřela vysílačku která mě nasměrovala tam kde byl právě Spider-man.Nasadila jsem si kápi.Spideyho zrovna chytl nějaký chlap pod krkem. Vytáhla jsem si šíp,natáhla tětivu a řekla ,,ťuk ťuk?" Spidey na mě koukl a odpověděl ,,Kdo tam ?" ,,Prostřelená hlava" Chlap pustil Spider-mana a rozběhl se na proti mě já ladně uskočila a prostřelila mu nohy.Chlap zařval bolestí a chtěl utéct,Spidey ho ale pavučinou přilepil ke zdi. ,,Díky" ,,Za málo" Už jsem chtěla odejít ale zastavila mě něčí ruka.Přehodila jsem si ho přes záda a hodila na zeď. ,,Au..Máš moc hezký oči" Povytáhla jsem obočí. ,,Dík" ,,Jak se jmenuješ?" ,,Ještě nemám jméno" Podám mu ruku kterou příjme. ,,Jak to?" ,,Ještě jsem nad tím nepřemýšlela,podle mě hrdinu nedělá jméno ale činy" ,,Páni to bylo procítěné"Ozval se za mnou hlas.Hodně naštvaný hlas. ,,Sakra,řekla jsem mu ať ti to neříká" ,,Blue?" Zeptal se Spidey. ,,Jo" ,,vy se znáte?" ,,jo ,mám jí na starost "Až teď jsem si všimla že má na sobě Jack oblek byl hezký.
,,Jak moc jsi naštvaný?" Povzdechl si ,,Nejsem naštvaný ale víš co se stalo když jsem tě naposledy nechal samotnou" ,,Já ale nebyla sama,zachránila jsem pavouka" Jack koukl do zadu. ,,Tys ho postřelila ?!" ,,Ehhh...možná?" ,,Jdeme" ,,Budu tu ještě chvíly" ,,Fajn ale nezapomeň co je zítra" ,,Ano mami" Poté odlevitoval pryč. Já znovu složila luk a dala si ho na záda. ,,Asi se znáte dlouho co?" ,,Jo od narození" ,,Hele za chvíli přijedou policajti nechceš vypadnout?" ,,Spider-man se přece neodmítá ne?"Usmála jsem se.Spidey mě chytit a přeskákal se mnou na nějakou strašně vysokou budovu. ,,Páni" Přešla jsem až k okraji budovy a koukla se dolů. ,,jen nespadni" ,,Bojíš se o mě ?" Šla jsem ještě blíž. ,,Stojíš na na největší budově v New Yorku,jasně že se bojím"Sedla jsem si na okraj budovy a koukla na svítící město. ,,Víš když jsi se hádala s Bluem napadla mě tvoje přezdívka" Koukla jsem se na něj. ,,Mystic" ,,To zní skvěle,Děkuju Spidey" Zavibrovaly mi hodinky.Rozklikla jsem si je bylo na nich napsáno "Egoistický Tupec" Vstala jsem a popošla od Spider-mana. ,,Ahoj babi zrovna se to nehodí" ,,Ehh..Cože? On je tam s tebou..No jen jsem ti chtěl říct že jsi ve zprávách. ,,Dnes nějaká nová hrdinka zachránila Spider-mana,jedná se o ženu.Jak se hrdinka jmenuje? a objeví se ještě?,, Dobrá práce jak dlouho tam si a už si ve zprávách" ,,Hele babi pak ti zavolám,ale dík za info" Típla jsem to a znovu jsem si sedla vedle Spideho. ,,Proč máš babičku uloženou jako "Egoistický Tupec"?" ,,To bys musel znát mojí babičku" ,,Hele budu muset jít" ,,Jo já taky,chceš hodit?" ,,Aby si odkryl můj Batmanský úkryt ? ani náhodou" Zasmál se. ,,Měj se Pavoučku." ,,Ty taky Mys." Skočila jsem na požární schodiště a pomalu šla dolů.Když Spidey odskákal rychle jsem se rozběhla domů.
625 Slov.
ČTEŠ
Avengers:Light in the dark
FanficZdravím mé jméno je Lexia Jay.Dva roky jsem byla vězněna, v té době jsem nevěděla proč. Teď to ale vím. Udělali ze mě zbraň. Zbraň která má vše a všechny zničit...