Znasz mangę hentai, w której występuje damska, a nie męska hybryda?

4.2K 264 7
                                    

—  JiMin przeprosił, ale ja też powinienem... W końcu jestem za niego odpowiedzialny  —  powiedział YoonGi podczas rozmowy telefonicznej z NamJoonem.

—  Chinatsu już się nie gniewa. Ja zresztą w ogóle nie byłem zły...

—  Całe szczęście. Niepotrzebnie go ukarałem...

—  Ukarałeś? YoonGi, on nie jest dzieckiem.

—  Ale zachowuje się jak dziecko... Czasami.

—  A nie czasami? Wiesz, Chinatsu powiedziała mi coś...

—  Co takiego? Mów!

—  Podobno JiMin... — Westchnął zakłopotany.  —  Co was łączy?

—  Nie rozumiem... Co dokładnie powiedziała ci Chinatsu?

—  Powiedziała, że się całowaliście. JiMin tak twierdzi...

—  To nieprawda! To znaczy...  —  Odetchnął, zamykając drzwi, by hybryda nie usłyszała o czym rozmawia z przyjacielem.  —  To była nieprawda...

—  Jak to? Przecież... JiMin to chłopak, męska hybryda...  —  NamJoon także mówił cicho, zapewne Chinatsu kręciła się gdzieś w jego pobliżu.

—  I co z tego? Mam trochę inne... upodobania.

—  Dlaczego mi nie powiedziałeś? Myślałem, że Chinatsu zmyśla, albo że JiMin sobie coś uroił...

—  Fakt, trochę ześwirował na tym punkcie, ale mu nie uległem... Do wczoraj  —  przyznał YoonGi.

—  To znaczy?

—  Nie zadawaj głupich pytań, okej?  —  zirytował się Min. Następnie pokrótce opowiedział przyjacielowi przebieg wczorajszego wieczoru, pomijając szczegóły, których Kim i tak wolałby nie znać.

—  Szczerze?  —  zapytał Kim, wysłuchawszy opowieści do samego końca.

—  I tak wiem, co o tym sądzisz. Wal.

—  Znasz mangę hentai, w której występuje damska, a nie męska hybryda?

ɴ ᴇ ᴋ ᴏOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz