•Prolog•

3.6K 91 72
                                    

Krótkie informacje! Skróty:
[T.I]- Twoje Imię
[K.w]- Kolor Włosów
[K.o]- Kolor Oczu
____________________________________________
Heja nazywam się [T.I]! Mam 16 lat i długie [K.w] oraz [K.o] oczy. Jestem dość niska (w realu jestem niska to wy też macie!). Mam małe kompleksy z tego powodu, ale jakoś żyję! Oke... Wygląd opisany... Czas na charakter! Staram się być przyjacielska dla wszystkich (przepraszam, alee nigdy nie lubiłam "bad girl" która klnie co 2 wyraz oraz jest chamska dla wszystkiego co się porusza), jestem uparta jak osioł! Jak mam swoje zdanie to chodź bym miała się spalić to dalej się go trzymam. Jestem również wrażliwa. SPOKOJNIE! Nie, że jak ktoś mnie obrazi to zaczynam płakać i się ciąć! Chodzi bardziej o to gdy widzę cierpienie innych bądź gdy się poważnie kłócę to zaczynam płakać. Jestem takim trochę optymistą oraz marzycielem. Jak każdy mam swoje wady. Jestem leniwa, bardzo często zapominam o różnych rzeczach, również jestem roztrzepana! Skoro charakter jest przyszedł czas naaaaaa... Rodzinę! Moimi rodzicami są: Dream i Ink (taak wiem... Też kocham ship Ink x Error ale opis postaci pasuje mi do nich... Przepraszam!). Oboje są szkieletami, a ja jestem człowiekiem! Jak to się stało? Już mówię!
Pewnego dnia mój tata Ink sobie rysował dziecko (jaki pedofil! Na policję dzwonię!). Dream chciał zobaczyć co jego ukochany robi. Ojciec niósł swój magiczny pył do snów, dzięki któremu sny stawały się bardziej "realistyczne" oraz były piękniejsze. Dream wszedł do pokoju szkieleta. Niestety potkną się i updał, rozsypując przy tym cały pył. Magiczny proszek spadł na skończoną pracę Inka (czytaj: pedofila). Kartka zaczęła się ruszać, a rodzice stali, patrząc się na nią. Magiczny dym uniósł się w powietrzu. Gdy opadł na kartce leżałam malutka ja! Oboje wzięli mnie powoli na ręce i zajęli się mną! Tak o to powstałam!
Ekhem... Wracając... Ojcowie zajmują się naprawianie AU... Kto je niszczy? Oczywiście cała ekipa Nightmare'a! Czyli;
Error, Dust, Horror, Killer, Cross oraz oczywiście przywódca Nightmare. Czemu niszczą AU? Nie wiem... Lecz kiedyś się dowiem! Hymm... Teraz czas na przyjaciół... Mam ich całkiem sporo, ale takimi najlepszymi są Fresh i Dance Sans (to się pisze razem czy oddzielnie?). Oboje są zwariowani i pozytywnie nastawieni na świat! Ogólnie wszystko jest dobrze tylko... Brakuje mi czegoś... Takiej jednej rzeczy... Brakuje mi trochę kogoś kto będzie mnie kochał...
____________________________________________
Prolog zrobiony! I na końcu nie chodzi o miłość taką rodzicielską tylko taką... Wiecie no... Stwierdziłam, że jakoś mało takiego Nightmare x Reader... Znaczy... Dużo, ale wiele niedokończone, zostawione, zapomniane, wstrzymane itp... Oke to tyle... To do następnej książki ♥️

Jesteś Moim Najpiękniejszym Koszmarem [Night x Reader] [End]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz