PART 04 | TIP : NG
"THANKS anyway..." Kata Aaron sambil menggosok belakang tengkuknya. Jika masih terang, pasti Alice akan melihat wajahnya yang merah apabila mengucapkan ucapan ini.
"It's okay. I'm really have a good holiday today." Kata Alice smbil tersenyum sedikit.
"Oh really?! Thank god you enjoy it. I thought you are not because your face was so hard to know how do you feels." Kata Aaron sambil tersenyum teruja.
"Anyway, have you finishing Sir Ardan homework?" Soal Alice. "Nope. Not at all. Why do you ask?" Soal Aaron.
"Just wanna know. Go back to your car and drive carefully." Arah Alice. Aaron memandang wajah Alice.
Alice terus menekan loceng villa miliknya itu. Seketika, pintu itu automatik terbuka.
"Hei!!!" Jerit Aaron kuat lalu terus Aaron berlari mendekati Alice. "You scared me. What?" Soal Alice sambil mengangkat keningnya.
"Can you do your hands like you want to hug someone?" Soal Aaron sambil rersenyum janggal. Pertama kali di dalam hidupnya.
"Silly." Rungut Alice lalu membuat seperti yang diarah Aaron. Aaron menunduk lalu masuk ke dalam pelukan Alice. Tangannya memeluk pinggang Alice lalu mencium bibir gadis itu beberapa saat.
Alice kaku. "It was my first time and I hope you too..." Bisik Aaron lalu mencium dahi Alice lembut.
"Why are y..."
"Furthermore, it's not midnight and you still be my girl so I can do whatever I want to you, sweetheart..." Kata Aaron sambil kembali memeluk Alice.
Alice hanya diam.
"Stop it. Such a sweet talker you are." Kata Alice lalu melepaskan pelukan. "Just want to let you know that I'll make you fall in love with me!" Jerit Aaron.
Alice memandang ke lehernya. Terdapat sebuah rantai leher bewarna emas dan terdapat sebentuk cincin bertatahkan berlian bersangkut. Terus Alice memandang ke belakang dan melihat kereta Sport milik Aaron berlalu pergi.
YOU ARE READING
[C] THE ICE PRINCESS : NEXT GENERATION ✔
CasualeStart : 20 Dec 2019 End : 7 Jun 2020 Status : Completed PUTERI ALICE ERYNN DANIELLE, Seorang Yang Tegas, Pendiam Dan Tidak Suka Berkawan. Memang Daripada Dulu, Dia Dididik Dengan Pelbagai Jenis Pertahanan Diri. Kesemua Senjata Telah Mahir Di Guna. T...