Mana lui Ash se plimba usor pe spatele meu incercand sa ma calmeze,insa nu reusea, lacrimile parca se înmulțeau,nici sa respir nu mai pot.Gafai asa de tare incat simt ca mai am putin si lesin.Nu pot trai cu gandul ca sunt acuzata de ceve ce n-am facut nu din nou.
Acum ceva timp pana sa ne mutam in Londra mama ma acuzat pe mine ,ca cica tata a parasit-o pentru ca eu am aparut in viata ei,nu stiu de ce insa stiu ca ea nu ma iubeste ea ma suporta deoarece nu are ce face cu mine,stiu deja ca dupa ce se va casatori cu Dylan se va muta,cum Roxy peste o luna va incepe si ea facultatea si va sta in campusul ei,eu voi ramane aici singura,fara nimeni.La fel cum am fost mereu.
Insa chiar si asa mai mare durere decat singuratatea ,este sa fiu acuzata pentru ceva ce nu am facut,sau sa vad cum unele persoane isi bat joc de unele persoane care sunt mult mai slabe decat ele.Stiu bine ca eu nu sunt dorita aici si ca locul meu nu este aici ci langa tata chiar daca e mort sau viu,insa ce pot sa fac este doar sa tac si sa indur,deoarece cum am mai zis ,eu nu am dreptul sa-mi impartasesc opiniile.
"Carter,gata nu mai plange."vocea serioasa a lui Ash ma trezeste din amintiri.
Nici nu mi-am dat seama ca inca plang,se pare ca creierul meu a inceput sa se cam strige.Imi trag rasuflarea si-mi ridc privirea spre el .Ma uit in ochii lui de parca totul ar fi bine,ca nimic nu sar fi intamplat,chair daca in interiorul meu inca plangeam.
Ashley se uita putin ingrijorat la mine,dintr-o data simteam cu totul in jur este in ceata ,pentru moment ma dezichilibrez,insa imi revin repede,Ashley prinzandu-ma.
"Cred ca mai bine ai sta jos ."zice el serios.
Dau din cam botoasa si ma indepartez de el.Mana sa mare se aseaza pe talia mea si ma trage in bratele sale,lundu-ma pe sus.Adevarat nu ma simt bine insa,nici macar Ashley nu poate sa ma inteleaga.
O singura persoana poate,adica putea pana sa aflu ca defapt acea persoana este un fals,se pare ca viata mea este facuta in totalitate din esecuri.
"Ce dracu sa intamplat aici?"usa de la bucatarie se tranteste de pereta pe ea intrand mama si Juliet.
O privesc pe mama bibolara,stiind ca urmeaza sa ma ucida.Ash imi sopteste sa stau calma si sa las totul pe seama lui.
"Ma scuzati."incepe el serios."Insa nu cred ca aveti dreptul sa va suparati pe Carter."zice el enorm de serios.
Cu ultima farama de putere ii trag o palma peste cap din cauza prostiei ce tocmai a spus-o.Imi mut privirea spre Juliet si o privesc perieteneste,nu vreau un dusman,mai ales un dusman blond,nu oi fi eu ce mai draguta persoana ,insa de data asta va trebui sa ma umilesc.Nu pot sa scred ca voi face asta.
"Juliet."ii atrag atentia privind-o fals.
"Ce?"ma priveste scarbita ,sucul de potocale inca scurgandu-i-se pe fata.
"Iarta-ma,sper ca nu te superi,nu stiu ce ma apucat,sper ca putem sa fim prietene."zic la fel de fals ,privind peste umarul ei spre persoana care urmarea scena uimit.
"Ei bine,adevarat si eu am exagerat,prietene?"ma intreaba ea intinzandu-mi mana.
Mi-am mutat privirea spre ochii ei si am privito atent,vorbea chiar serios.Atata sinceritate de la o persoana ca ea nu am mai intalnit,poate am judecat-o gresit,iar ea a inteles totul pe dos.Se pare ca din nou ceva mia stat in drum ca sa vad inevitabilul.Iar raspunsul este "Andrew Biersack".
Baiatul asta ,o sa ma aduca incet la disperare.Deja stiu cum va fi urmatoarea lui miscare.Cine stie poate il va pune pe unul din prietenii lui sa ma violeze pana la moarte sau ma va bate el cu mana lui pana cand ma va lasa aproape de pragul mortii ca dupa sa ma priveasca cum ma chinui.
"Carter?mai esti?"Juliet imi atrage atentia si ma priveste un pic ciudat,mana ei find inca intinsa spre mine.
"Sigur prietene."ii strang mana ,care pentru o fata este cam prea osoasa.
Ashley imi trage o privire uimita si confuza.Ofteaza si el ma ia de la locul incidentului.Imi aplatizes capul pe pieptul lui si ma las condu-sa de el,vreau doar sa stau singura cu el,atat.
-Andy P.O.V.-
Am privit scena dintre Carter si Juliet enorm de confuz.Nu le-am auzit prea bine,insa le-am vazut dand mana ,oare chiar am vazut eu bine?
Atentia imi este atrasa de Ashley care vine spre mine,cu Carter in bratele sale.Cand am vazut cat de calma e si cat de bine se simte in bratele lui Ash,iar el inca nu o strange de cur sau nu are mana prin chilotii ei, am ramas masca.
Ashley ma priveste nervos si chicoteste la vazul fetei mele.Ii sopteste ceva lui Carter la ureche dupa urcand scarile spre camera ei.Ma uit la ei cum inainteaza ,ceva nu se lega.Ash sta prea mult ce ea,iar cea ce ma enerveaza este ca ea ii permite.
De la ultimul etaj se aude cum cineva tranteste o usa si un raset de placere.Fac ochii mari si o iau la fuga in sus spre camera lui Carter.Deschid brutal usa trantind-o puternic de perete.
"Ce se intampla?"ii intreb vazandu-i unel peste altul ,razand.
Carter se ridica din pat si vine spre mine,dea bea se tinea pe picioare.Machiajul ii este intins pe toata fata,iar parul ii este in toate directile.Palma ei se lipste brusc de obrazul meu stang.Nu prea a durut,avand in vedere ca ea este inca un copil,insa totusoi a reusit sa-mi intoarca capul intr-o parte.
"Nu ai dreptul sa-ti pese de mine."zice rece privindu-ma totusi iubitor.
Ochii ei o dadeau mereu de gol,se vedea ca tine la mine,insa in acelasi timp ea ma si uraste.Ahley imi face semn sa plecam lundu-ma de mana si tragandu-ma dupa el afara din camera lui Carter.
"Iarta-ma."zic in soapta in speranta ca ma va auzi.
Ramane pentru o secunda surprina.Isi lasa capul in jos si chicoteste,privind bucuroasa podeaua.Inchide usa camerei si se face nevazuta.Ma las tras de Ash jos,baieti inca stateau de vorba cu Dylan,se pare ca Juliet a plecat.Ne alaturam si noi lor,insa eu imi scot telefonul sa vad daca Juliet e bine.
-Carter P.O.V.-
Ma intorc in pat si ma bag sub plapuma,imi asez capul pe perna adormind zambind.Poate lui Andy ii pare rau,insa Ashley a reusit sa ma scoata din starea asta,chiar daca ma gadilat dupa ce eu iam zis sa n-o faca nu mai conta.Acum pot spune ca sunt mai bine.
-Peste o saptamana-
-Andy P.O.V.-Vorbeam cu Dylan la telefon de 30 de minute spunandu-i ca nu o sa ies cu o fana obsedata.Da le iubesc pe obsedatele astea, insa vreau sa ma traiesc.Inchid telefonul si privesc putin spre ecranul sau,este ora zece.
"Seara trecuta a fost uimitoare."Juliet se ridica din pat si imi sopteste asta la ureche,incepand sa-mi traseze cu unghiile ei false mici cerculete pe brat.
"Fa-mi un sandwich."zic rece inca privind spre ecranul telefonului.
Aceasta zambeste si se indreapta spre bucatarie.Ma las pe spate si privesc in gol gandindu-ma la Carter.Mi-as dori ca lucrurile sa stea altfel intre noi,insa se pare ca Ashley ia gastigat incredere.
Cred ca ma voi da batut,este clar ca nu are logica sa lupt pentru o fata care nu vrea sa aiba de aface cu mine.
-Carter P.O.V.-
Toata saptamana m-am gândi la Andy,am fost cam dura cu el.Un gand ma trasneste imediat.Ma napustesc dupa telefon si il apelez pe el.Dupa putin timp de asteptat el imi raspunde.
"Alo?ce vrei Carter?"ma intreaba el rece.
"Iarta-ma ca am fost nedrepta cu tine."zic sincer,usor vinovată.
"Poftim?"zice el bucuros si pe alta parte confuz.
****
Hei acesta este Capitolu 8.Sper sa va placa si sa nu fie prea scurt.
Incerc sa postez Capitolul. 9 diseara.
Scuzati-mi greselile de scriere.
-CrisKy
CITEȘTI
Wait! (Andy Biersack -FanFiction)
FanfictionMa uitam la el cum o saruta pe Juliet in timp ce se uita la mine cu acei ochi ai sai, ochi care m-au facut sa cred ca pot sa ma indragostesc. Rupe sarutul si isi ia ramas bun de la iubita sa. Dupa ce ea paraseste camera Andy se indreapta spre mine. ...