Inainte de a incepe vreau sa-i multumesc din suflet lui @NeverShoutSarahSixx pentru ca imi corecteaza cartea,multumesc inca odata . .
-Carter P.o.V-
Simteam cum buzele lui Andy se presau puternic de ale mele si cum lacrimile ce ii paraseau ochii ,se ciocneau de obrajii mei ,acum stravezii de la toata admosfera asta infecta care ma inconjoara.Vroiam sa ies din coma asta indusa de doctori ,ca sa poata sa ma tina in viata, si sa-l strang puernic in brate si sa plang in locul lui,pentru toate neroziile pe care le-am facut in tot acest timp i care am avut ocazia sa ne cunoastem. Insa,sentimentul de vina ce misuna prin nervii i cotloanele corpului meu,nu se lasa mai prejos ,obligandu-ma sa raman ,din nou,neputincioasa intr-o situatie de criza ca aceasta.Simt cum buzele lui Andy se desprind cu grija de ale mea,chiar daca nu vedeam nimic prin ploapele ce stateau mai mult lipide una de alta,reusam sa vad,oarecum, fata rosie,de la atata plans, zambetul acela ce persita pe fata lui ,incercand sa-si demonstreze ca nu-i pasa cu adevarat.O fi el un bun actor insa de aceasta data sentimentul de vina la invins pe Biersack.
Imi parasesc din nou patul,lasandu-mi corpul nensufletit sa zaca pe el.Nu stiu cum puteam sa fiu si acolo si acolo,ma simteam ca si cand as fi prinsa int-un film prost si fara inteles.Acum reuseam sa-l vad pe Andy cu adevarat ,reuseam sa-i citesc acea privire plina de amuzament ,dragoste,sarcasm si tot odata seriozitate.In tot acest timp asta a fost singura latura a lui ,cu care am rusit sa ma confrunt ,mi-as dori sa-l descopar cu totul ,si sa pot sa fiu mult mai apropiata de el.Acesta se indeparteaza din ce in ce mai mult de patul unde corpul meu inca zacea,indreptandu-se spre usa,se vedea clar pe fata lui cum ura acst loc mai mult ca mine.Mana sa se aplatizeaza de clanta,apasand pe pentru a deschide usa,parasind fara se se mai uite inapoi .Alerg dupa el nevrand sa-l las sa plece,insa usa mi se inchide in fata ,blocandu-ma inauntru.Incerc sa o deschid ,tragand de clanta si lovind-o cu toata puterea,insa era imposibil,eram oricum de mult prizoniera acestei camere,de cate ori as incerca sa evadez din ea,ma voi intoarce.Imi tarsai picioarele pana la pat si ma asez pe marginea sa,privind spre geam si spre picaturile puternice se se inpingeau in sticla ,destul de subreda a geamului.
-Andy P.o.V-
Parasesc rapid spitalul,pe aceleasi usi pe care am intrat in el,indreptandu-ma spre parcarea spitalului.Fara sa-mi dau seama,observ dupa ce parasesc spitalul cum stropii de ploaie se contopesc cu hanele de pe mine si cu pielea mea,udandu-ma cu totul.Maresc pasul spre masina,scotocind prin buzunarele pantalonilor mei,deja uzi,dupa cheiele sale.Deblochez masina si patrund in ea,bag cheile in contac,le rasucesc pentru a o porni ,apasand in acelasi timp zdravan acceleratia,masina scotand un racnet ,ce pe altii iar fi infiorat.Ma joc putin cu schimbatorul de viteze ,apoi invartind cu gria volanul,reusind destul de repede sa ies dintre cele doua masini ce erau parcate pe de-o parte si alta a mainii mele.Maresc viteza si parasec instant incinta spitalului.
Masina rupea soseaua,lasandu-i pe toti n spate,soseaua fiind populata doar de mine.Un bazait puternic se aude din dreapta mea,privesc rapid spre scaunul din dreapta mea ,vazand telefonul cum bazaia incontrolabil.Imi iau mana dreapta de pe volan si ridic telefonul de pe scaunul acoperit din piele neagra,aducandu-l mai aproape de fata mea.Priveam cu rusine spre numarul de telefon a lui Dylan ce insista cu nerusinare ,sa-i raspund.Resping apelul ,aruncand nepasator telefonul de unde il luasem,era logic ca mama lui Carter va incerca sa afle de ea si ce oare mai face ,iar cum stie ca ea nu pre vorbeste cu mine,la sunat pe Ash ,care acesta in ce stare l-au adus de la spital ,nu s-a putut abtine.Nu-l pot invinovati s-a apropiat mult de Carter ,cea ce ma surprinde la el, nu as fi crezut ca el sar indragosti de ea si de inocenta care se citeste pe chipul ei.
Nici macar eu nu stiu cum de m-am indragostit de ea si de chipul ei,poate a fost ceva pe moment atunci cand am vazut-o prima oara,insa totul a inceput sa se dezvolte intre mine si ea.Stiam ca fiecare rautacism al ei la adresa mea,erau doar niste copilarisme ,deoarece ii era poate ,mult prea frica sa recunoasca ce simte pentru mine si mai nou pentru bunul si batranul meu prieten Ashley.Pentru o secunda imi iau privirea de la drum privind pe geamul din stanga mea,cum strada era absolut goala nu aveam de ce sa-mi fac griji.Ploaia devenea din ce in ce mai puternica ,inundand totul din jurul ei.Parbrizul devenea din ce in ce mai aburit ,stergatoarele nu mai tineau deloc pasul cu dtropii greoi de ploaie ce se ciocneau de parbriz,asa ca le obresc bazandu-ma pe privirea mea clara.
CITEȘTI
Wait! (Andy Biersack -FanFiction)
FanfictionMa uitam la el cum o saruta pe Juliet in timp ce se uita la mine cu acei ochi ai sai, ochi care m-au facut sa cred ca pot sa ma indragostesc. Rupe sarutul si isi ia ramas bun de la iubita sa. Dupa ce ea paraseste camera Andy se indreapta spre mine. ...