Capitolul 12.

1.2K 106 20
                                    

Cobor cu lene scarile, incercand sa uit ce se intamplase intre mine si Ash saptamana trecuta.Nu pot sa-mi explic nici macar acum de ce l-am sarutat,tot ce stiu este ca mia placut,chiar prea mult.

Totusi,lucrul care ma tulbură cel mai tare este reactia lui Andy, cand ne-a vazut imbratisati si ciufuliti,in pragul usii.

Oricum,nu are nici un drept sa comenteze,pana la urma el este cel care mi-a violat patul,impreuna cu iubita lui Juliet.

Poate daca o rog pe mama, ma lasa sa dau foc la pat,iar cu putin noroc o rog pe Roxy sa-l manance.Incep sa rad de prostia ce tocmai am gandit-o ,in timp ce intru in bucatarie.

"Neata Carter."se aude vocea lui Dylan, care ma saluta.

Ii fac nepăsătoare cu mână şi mă îndrept spre frigider pentru a lua o sticlă de suc de portocale.

Cum deschid uşa frigiderului, in spatele meu se aud niste chicotituri cunoscute. Mă întorc spre Dylan, închizând frigiderul.

Mă uit spre cele 3 persoane amuzante , care mă privesc uşor captivate de pijamaua a mea cu " Jeff the Killer".

Imi trag,rusinata, mai bine maieul peste abdomenul meu , pentru a încerca să acopere din stomacul meu palid.

" Deci?" începe Dylan dregandu-şi glasul."Dupa cum sti eu si cu mama ta trebuie sa plecam in luna de miere."dau aprobator din cap, neinteresata."Insa noi vom pleca chiar acum,iar cum tu esti minora nu te putem lasa sa stai singura, asa ca te vei muta la baieti acasa."fac ochii mari incercand sa asimilez informatile,privind usor speriata spre Jinxx si Ashley.

"D-dar,nu vreu."zic eu ,copilareste,balbaindu-ma si mimand o fatuca de copil.

"Imi pare rau,insa avionul decoleaza in 10 minute, iar mama ta ma asteapta la aeropirt."zice el in timp ce paraseste casa, strigand un "pa" inainte sa plece de tot.

Ma uit spre baieti confuza, dorindu.mi ca in acest moment sa iau un cutit si sa mi.l inplantez in ficat.

Nu puteam sta cu Andy si restul sub acelasi acoperis,dea bea daca pot rezista o secunda fara sa ma straduiesc din toate adancurile posibile sa nu.l palmuiesc pentru toate tampenile pe care le face.Mi se pare mie sau am inceput sa ma comport ca mama.

"Vin cu o singura conditie,fara Roxy."zic rautacios si in soapta in speranta ca Roxy sa nu auda.

"Stai calma,eu maine incep facultatea deci prin urmare voi sta in campusul ei,si oricum eu sa stau si cu tine si cu gasca asta de oligofreni se va intampla cand personajul ala turbat de pe tricoul tau va prinde viata si va veni sa violeze lustra cu asa zisul sau cutit magic."zice gesticuland .

Nervoasa, ma napustesc asupra ei vrand sa.i demonstrez cum ii violez eu parul si moaca cu pumnul,insa Ash ma opreste saltandu.ma pe sus si ducandu.ma la mine in camera,cu Jinxx in spatele nostru ce radea de fata mea turmentata.

"Ok,atat forta intr.o fata atat de firava ca tine nu am mai cunoscut."zice incepand sa.mi scoata valizele de sub pat.

Dau ochii peste cap si incep sa indes in valize toate lucrurile mele.Dupa ce termin uit ca trebuia sa ma schimb de pijamale si de papuceii mei cu pisicute.Baietii imi i.au bagajele si ne indreptam sper masina lui Jinxx.

Ne urcam in ea,insa mai intai baieti indeasa bagajele in portbagaj.Pornim rapid spre casa lor,lasand in urma imensa casa, acum locuită doar de Roxy.Oftez infrigurata,si ma las pe spate asteptand sa ajungem.

-Acasa la baieti-

Dupa 30 de minute ajungem.Ma dau jos din masina, imbratisandu-ma singura,ca sa imi fie mai cald.Nu a fost o idee prea buna sa plec in pijamale si papucei.

Wait! (Andy Biersack -FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum