"Heyy,am o rugăminte la voi.Daca ma iubiti pe mine si cartea mea,va rog ceva foarte,foarte,foarte,foarte mult.
Mai nou m.am apucat de inca o carte,de ce?ei bine pentru ca am o enorma idee de carte destul de lunga si captivanta.
Asa ca va rog ajutati.ma cu niste coturi ai pareri pentru cartea mea"My Pain"(Creepypasta-F.F.)".
-Peste o săptămână-
Priveam nepăsătoare,de la balcon,cum decurg ultinele aranjamente pentru nunta mamei cu Dylan,care va avea loc in mai putin de trei ore.Daca nu ar fi un tort de zece etaje si un bufet fara sfarsit as fi ramas sub patura,rugandu.ma sa uit ce sa intamplat acum o saptamana.
Inca simt presiunea provocata de genunchiul lui Andy ce.mi străpungea feminitatea si gustul dulce al buzelor lui Ashley,combinat cu putin alcol.
"Emotii?"se aude o voce cunoscuta ce vine din pragul usii ce dadea spre balconul din camera mea.
Ma intorc curioasa si-l observ pe Ash ce statea sprijinit de tocul usii imbracat elegant, privindu-ma usor amuzat,din cauza pijamalei mele cu Black Veil Brides.Chicotesc usor si ma indrept spre el.
"Emotii,tu glumesti?."il intreb eu usor nepasatoare de cele ce se intamplau afara.
"Apropo,tot nu mi.ai zis ce sa intamplat atunci."bruac ma fac alba la fata,reamintindu.mi din nou acea zi oribila.
Stiu ca el vrea sa fiu deschisa cu el si sa.i spun tot deoarece totusi suntem prieteni,insa nu vreau sa.l ranesc zicandu.i ca aproape mi.am tras.o cu Andy deoarece el a vrut sa.mi demonstreze ca sunt doar a lui.Il privesc panicata in acei ochi capurui dupa care ma topeam,de mica am avut acest viciu pentru ochii albastri,caprui si negri,insa ai lui ma fac sa vreau sa.l strang non.stop in brate.
Acest isi ridica sprâncenele, privindu.ma intrebator.Imi las capul in jos privirea mea atintindu.i pantofii lacuiti.Mana sa mare se ajeaza sub barbia mea,obligandu-ma sa-l privesc in ochi.
"Eu.... ."incerc sa zif ceva insa Ash ma opreste pufaind nervos.
"Hei sunteti gata,Dylan se ineaca in propia sa transpiratie,de la cate emotii are."imi i.au ochii de la.Ash si ma uit spre usa crapata a camerei mele,si cum pe ea intra Andy imbracat numai in piele.
Ash rade nervors privindu.ne pe amandoi dezamagit.Imi las capul in jos, vinovata,mimand un "iarta.ma".Ashley paraseste camera, lasaandu.ma singura cu Andy.Acesta vine langa mine si ma face atenta la el.
Cu lacrimi in ochi il strang in brate.Aveam nevoie de asta,nu pot sa.mi inchipui cum ar fi daca Ashley mar ura.Andy ma saruta parinteste pe frunte facandu.ma sa ma simt mai bine.
"Hai sa te imbracam,nunta trebuie sa inceapa curand."zice el rupand imbratisarea,privindu.ma zambid si stergandu.mi lacrimile.
Mimez un zambet mititel si il aprob.Ma pune sa stau pe pat in timp ce el privea spre cele trei tinute din care trebuia s.o aleg pe cea cu care imi voi onora locul de domnisoara de onoare.Sa nu mai zic ca va trebui sa imi petrec toata ziua cu Andy deoarece el este cavalerul de onoare.
Dupa ce Andy priveste atent tinutele,alece una din ele.aacesta gine spre mine cu tinuta si obaseaza cu grija oe marginea patului.Ma apuca de incheietura maini si ma trage inspre el.Imi lipeste spatele de pieptul lui, punandu.se in fata oglizii.Incepe,incet si delicat sa.i dea jos pijamalele.
Mainile sale calde se plimbau pe tot corpul meu,pipaind fiecare coltisor din el.Cum am uitat sa.mi dau jos lenjeria de corp noaptea trecuta,am reusit sa nu mor de rusine.Andy se indeparteaza de mine si se duce sa ia tinuta.Incepe sa ma aranjeze cu cea mai mare grija.Ma uitam la el mirata cu cata grija si cu cata pricepere se ocupa de mine si de infatisarea mea.
Dupa ce termina ma lasa sa vad rezultatul final.Rochita fara bretele,neagra, simpla ,facuta din voal,pantofii negrii cu un toc de vreo 15 cm,lacuiti.Parul bine intins cu placa,machiajul natural si enorm de reusit pentru un baiat,si cel mai frumos era medalionul de la gatul meu.
Priveam uimita la micuta chitara sangerie ce zacea pe pieptul meu,completa întrutotul tinuta.Mici lacrimi mi se strang in ochi,obrajii mi se imbusoreaza si simt cum tensiunea imi creste.
"Hey,nu plange."zice el stergandu.mi lacrimile din ochi."Hai suntem asteptati."il iau de brat si ne indreptam spre curtea din spate spre altar.
-In mintea lui Carter-
Mergeam cu Andy de brat spre altar si spre preot.Ne punem in fata lui si ne privim adanc in ochii,nici nu.mi pasa ce zice preotul eu stiam ca tot ce trebuie sa zic este"inelele"se aude vocea mamei strigand spre mine. Privesc spre Andy insa nici urma de el,privesc in jurul meu ,vazand cum toata lumea rade de mine.
-Relitate-
Clipesc de cateva ori revenind la realitate.Toti ma priveau confuzi si amuzati.Ma uit spre baieti care radeau de mine ca si cand as fi o schizofrenica.Le inmanez celor doi miri inelele si ma car de acolo cu lacrimi in ochi fugin si pierzandu.ma in multime.
Toata nunta am stat la o masa si m.am indopat cu apa si creveti,din cand in cand refuzandu.i pe cei care ma invutau la dans.Am privit o seara intreaga cum toata lumea dansa si se inbata,insa cel mai mult a baut Andy.L.am vazut cumbera tras de Juliet in casa,iar eu curioasa cum sunt i.am urmarit.
I.am cautat in toata casa insa nici urma de cei doi.Somnoroasa,ma frec la ochibsi ma indrept spre camera mea,singurul lucru care ma putea face sa ma simt mai bine era patul meu si perna mea cu Pikachu.Urc multitudinea de scari,ciocnindu.ma,in timp ce le urcam cu Ashley.
"Hey,unde te duci??"intreaba el usor panicat.
"Sa ma culc."zic ridicand o sprînceană si il ocolesc.
Merg rapid spre camera mea,lasandu.l pe brunet in urma mea.Dau sa deschid usa insa aceasta era putin crapata.Privesc prin micuta deschizătura si o observ pe Juliet ce.i dezlega papionul lui Andy si cum el isi plimba mainile ,pe sub rochia ei argintie,mangaindu.i corpul subtire.
Cad in genunchi uimita si incep sa gafai uimita.Ash se pune in genunchi in fata mea si ma strange tare in brate. Ma zbat ca sa ies din imbratisarea sa,lasandu.l usor uimit.Brutal imi asez mainile pe fata lui si.l trag spre mine sarutandu.l apasat si cu o pofta nebuna.Brusc din partea celor doi incep sa se auda gemete si tipate de placere.Lacrimi incepeau sa.mi invadeze fata,eu marind sarutul.Ash chicoteste si preia controlul,culcandu.ma pe spate pe podeaua rece incepand sa ma.sarute si muste pe gat in sus spre urece, dupa trasand mici linii cu limba sa rece pana la buzele mele crapate.
Dupa putin timp simt cum.mana sa urca spre chilotii mei.Il opresc privindu.l usor speriata.Acesta face ochii mari si.si cere scuze,il mai sarut inca odata si.l strang in brate,rezemandu.ne amandoi de peretele tare.Imi bag capul in pieptul sau si las ca somnul sa.mi invadeze trupul.
***
Hey.Capitolul 11.Da stiu am postat ca melcul.
Insa na scoala Si chesti in genu.
Scuzati-mi de pe acum greselile de scriere insa calculatorul e stricat,iar tastatura telefonului are pretentii.
Spre sa va placa capitolul.
Nu uitati sa:
01. Votati
02. Comentati
03. Urmariti-mi cartea si pe mine.
04. Daca aveti.idei de continuare sa nu ezitați sa-mi ziceti.
05. Iubiti BVB ARMY.
06.Sa nu uitati de ce vam rugat la inceput.-CrisKy.
CITEȘTI
Wait! (Andy Biersack -FanFiction)
FanfictionMa uitam la el cum o saruta pe Juliet in timp ce se uita la mine cu acei ochi ai sai, ochi care m-au facut sa cred ca pot sa ma indragostesc. Rupe sarutul si isi ia ramas bun de la iubita sa. Dupa ce ea paraseste camera Andy se indreapta spre mine. ...