Capitolul 14.

1.5K 100 25
                                    

Hey lume,in sfarsit inspiratia a trecut si pe la mine,Stiu ca v-am facut sa asteptati enorm de mult,insa am avut probleme cu scoala si dupa a urmatt si Craciunul,iar timpul meu s-a evaporat.Insa vreau sa fac un mic anunt inainte sa incep capitolul.

Vreau sa-i urez din inima LA MULTI ANI,CELUI MAI INCREDIBIL OM DIN LUME ASTA ,CARE NEA DAT SPERANTE PRIN MUZICA LUI INCREDIBILA SI PRIN AJUTORUL COLEGILOR SAI DE TRUPA,Ashley,Jinxx,Jake si CC,ca totul este posibil si nu trebuie sa ne lasam demoralizati sau invinsi de persoanele care ne vor raul.Vreau sa-i urez inca odata LA MULTI ANI,sa fie fericit si sa aiba parte de tot ce este mai bun,deoarece merita,ca ne aratat calea Black Veil Brides,si pentru tot ce a facut pentru noi.Il iubesc,si stiu ca si voi il iubiti,asa ca acest capitol este in special dedicat lui Andrew(Andy) Dennis Biersack si BVBarmy,deoarece fara ei ,eu,sincer nu as mai fi avut inspiratie pentru carte si puterea de a continua lupta asta grea cu viata.Andy te iubesc si-ti doresc o zi de nastere superba.

Dca si voi sunte-ti cu mine,lasati un comentariu cu "La multi ani Andy, I love you."

-Peste o luna-

Priveam nepasatoare la lumina rosiatica a semaforului ce nu mai vroia sa se schimbe,cred ca asteptam de mai bine de doua ore la coada asta infernala de masini care nu are nici un gand de a se misca in deceniul asta,cel putin,totul din cauza unui accident rutier.Totusi nu asta este problema mea cea mai mare,adevarata problma este ca astazi este sfarsitul luni de miere a mamei,deci prin urmare se intoarce inapoi,deci tot azi prin urmare este ultima zi cand il voi mai suporta pe Domnul Cur Sucit,si ma voi intoarce casa,sau daca mama este intr-o dispozitie buna,ii voi cere sa ma lase sa ma mut singura,undeva departe unde sa ma lase toti in pace.Luna asta a fost destul de linistita pot spune,cel mai enervantt lucru care sa intamplat a fost acum o saptamana,cand Andy si Ashley s-au certat pe ultimu furesec ,care in final a fost mancat de CC,dupa asta urmand evident o ora de bocit in tipm ce eu si Sammi radeam de ei.

In rest pot spune ca totul a fost perfect normal,prin asta.ma refer ca eu si Andy nu am mai schimbat nici macar o privire de la incidentul cu acele fete.Insa totusi ma bucur ca urmatoarea zi am lamurit totul cu ele,se pare ca venisera la mine doar sa vada daca sunt noua si daca vreau sa ma alatur clubului lor de actorie,insa pe moment le.am refuzat.

Eu inca nu i.am inteles reacctia prosteasca a lui Andy,s.a comportat de parca as fi numai a lui,iar el stie foarte bine ca nu este asa.Brusc lumina semaforului se schimba permitandu.ne sa ne miscam.Asteptam sa ajung acasa si sa ma încui in camera mea si sa incep din nou sa plang,nici macar la acest liceu nu ma.voi putea integra.

Culoarea semaforului se schimba brusc,traficul repornind.Andy porneste masina,calca acceleratia si porneste in goana in directia opusa a casei. Privesc putin speriata spre Andy care se concentra pe drum.

Incet drumul incepea sa se transforme incet in unul de tara.Privesc putin confuza spre Andy care nu.mi acorda nici macar o privire,toata atentia lui fiind fixata  pe drum.Oftez si astept sa vad unde are de gand sa ma duca.

Nu dupa mult timp Andy , opreste masina in fata unei ferme,nu foarte mare.Ma uit la el cum coboara din masina si merge spre acea ferma.Priveam perplexa cum discuta cu cineva de acolo,insa adevarata mea problema,era acel zambet strengar cel avea pe fata.Privesc spre cei doi cum se indeparteaza incet,intrand intr-un grajd.Ma las pe spatele scaunului,simtind cum Domnul Biersack are de gand sa faca o nerozie.

Nu stiu si nu inteleg de ce ma adus aici,ori a uitat drumul spre casa ori este prea prost ca sa inteleaga ca eu nu mai vreaubsa stau langa el.Sincer ma bucur ca azi mama se intoarce din luna ei de miere,cine stie poate ma va scapa din infernul ala de casa.Oftez si incep sa.mi masez cu degetele, tamplele.Imi era chiar frica de ce o sa faca Andy.

Wait! (Andy Biersack -FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum