Capitolul.22

814 46 12
                                    

-Carter P.o.V.-

Ma ridic incet ,din micutul colt al bucatariei ,adunand intre palme micile farame din telefonul lui Andy , privindu-le cu o oarecare urma adanca de dispret. Acum mai mult ca niciodata , acest inganfat a reusit sa ma induca in eroare , facandu-ma sa uit ca el are o iubita , la care nu are dreptul sa nu tina , deoarece pana la urma el a ales sa fie intr-o relatie cu ea. Insa chiar si asa , acest sentiment miselesc ,imi misuna prin fiecare nervura a venelor , gadilandu-mi bataile inimii , determinand-o sa bata din ce in ce mai tare , doar cand ma gandesc la acest baiat. Poate as minti cand as zice , ca nu simt nimic pentru el si ca tot ce am facut cu el aseara a fost o mascarada a sufletului meu , ce creierul meu ia indus-o doar din lipsa de placere sexuala, insa aceste chestii sunt doar niste mestesuguri ale constintei mele stricate , ce incearca sa ma indeparteze de persoana la care am inceput sa tin nebuneste de mult, chiar daca ma face sa sufar , tot simt ceva in interiorul meu ce se zbate numai pentru acest , rocker infumurat .

Arunc gramajoara ce se formase in palmele mele din bucatelele spate, la cosul de gunoi. Cu pasi marunti ,usor tarsaiti inca simtind pedeapsa , ce am primit-o pentru faptele mele de aseara, ma deplasez spre usa de la intrare ,cu intentia de a o inchide, incercand sa nu ma pun intr-o situatie si mai jenanta decat cea in care sunt deja pusa.Apuc incet cu degetele , manerul argintiu al usii , simtindu-i racoarea ce se tarsaia pe sub degetele mele. Apas incet clanta si imping usa pentru a o inchide ,insa sunt bruc oprita de o mana finuta, cu mici tatuaje , impleticite in jurul antebratului sau , ce patrunse prin micuta crapatura .,ce se mai afla intre usa si perete. Speriata deschid rapid usa ,lasand sa se vada mici parti din faptura , ce ma astepta pe partea cealalta . Privesc de sus in jos pe micuta fata , observad imbracamintea ei dezordonata si destul de larga pentru corpul ei destul de atractiv . Privirea imi este atrasa de ochii ei ca de pisica , ce erau fixati pe chipul meu , ce aducea mai mult a un zombi iesit din putrefactie.

"Hey , iarta-ma ca te deranjez ,insa am auzit niste tipete si a venit sa verific daca totul este inregula." vocea sa , groasa , putin ragusita , incalzea putin admosera , ce se regasea in intrec apartamentul , facandu-ma sa tresar , usor confuza.

"Ammmmm... ." ma balbai eu incercand sa ies din transa , ce mi-o provoca miniona , care emana o frumusete pura si inocenta ,insa totusi ceva nu-mi prea dadea incredere in ea. "A , scuze pentru zgomote , am avut o cearta cu un prieten , insa totul este bine acum." imi arcuiesc colturile gurii intr-un zambet fals, scarpinandu-ma incet la ceafa, simtindu-ma rusinata de situatia in care tocmai m-am pus singura.

"Aha ,nu-i nicio problema , daca ai nevoie de ceva ,eu stau deasupra ta , asa ca poti veni la mine oricand." zambeste retregandu-se incet din pragul usii mele. " Apropo eu sunt Angel , Carter , mai sti acea fata de la liceu , si inca ceva , mult noroc cu Biersack iti va trebui." imi sopteste mai mult aceste vorbe ascutite , mai apoi indepartandu-se incet de proprietatea mea ,lasandu-ma complet in ceata si cu o rana care se accentua pe zice trece.

Trantesc nervoasa usa , intorcandu-ma apoi spre camera mea, sigilandu-ma inauntrul ei. Priveam spre patul dezordonat, plapuma ce zacea aproape de tot pe jos , acoperea pe jumate mica pata visinie , ce zacea mandra , de cele intamplate aseara , fix in mijlocul patului. Acopar acea urma de suerinta cu restul paturii ce inca se rezema pe un sfert de pat . Ma asez incet n misjlocul saltelei , inceand sa ma gandesc la tot ce se petrecuse azi cu Andy, incercand sa-nteleg care a fost faza cu acel apel ciudat de la Juliet. Imi duc incet mana spre frunte , atingand delicat stratul subtire de piele, simtind cum caldura imi invada incet gandurile ,impiedicandu-ma sa ma gandesc la singurul lucru care ma facea fericita, la elcum am mai zis de o mie si una de ori , oricat de mult vreau sa-l scot pe Andy din capu meu, apare intotdeauna un gand jenant sau si mai puternic despre el, cea ce ma ace sa cad pe ganduri cu privinta la persoana sa. Insa dua apare in tema si Ash, chiar daca aseara am facut ce am facut cu Biersak , nu pot zice ca a ost asa cum mi-am imaginat , adevarat a ost mai mult dorinta lui , insa m-am simtit eliberata cand l-am simtit inauntrul meu, presandu-si masculinitatea din ce in ce mai mut si mai tare ,in corpul meu odata inocent, nsa cum am zis ,nu regret nimic.

Ma intorc incet pe o parte a patului ,ducandu-mi mainile dedesubtul capului , simtind cum oboseala imi captiva incet gandirea si simturile ,simteam cum camera se invarte cu mine incontinu, era o stare destul de placuta la prima vedere, insa durerile abdominale erau crunte , simteam cum coastele imi trosnesc si la cea mai mica atingere , ce era regasita intre mine si perna moale ce o strangeam ca onebuna in brate ,incercand sa alung durerea.Caut telefonul printre perne, aruncand tot ce-mi statea prin cale, intr-un final gsind telefonul prins intre saltea si tablia dura a acestuia. Apuc micutul teleon si incep sa caut ca o disperate in contacte , singura persoana care stiu ca in orice situatie va veni sa ma ajute oricat de mult lasi i ranit. Privesc usor sfioasa , spre numele ce statea neinteresat ,imprimat pe ecranul sensibil al teleonului, imi apropri degetul aratator, spre micul chenar apasand puternic pe casuta cu mesaje. Cu greu , abea vazand literele , tastez un mesaj si pic franta pe marginea patului ,scapand telefonul din mana, aceste ciocnindu-se de covorul ,prost aranjat.

-Peste doua ore-

Auzeam batai nencetate in usa, si mici bipaituri ce se auzeau de la caramida aia de teleon ce zacea pe podea, oftez ne avand de ales, si ma ridic incet din pat , simtindu-mi toate oasele trosnind unu dupa altul . Ma incrut din cauza durerii, incercand din rasputeri sa sa ridic din pat, ma inping cu pumnii in salteaua moale , reusind sa ma ridic in picioare, ameteala din corpul meu diminuandu-se incet. ac pasi micuti , saltand cu grija pragurile usilor , intreptandu-ma spre sursa zgomotului. Nu ma gandeam ca el sa-mi accepte invitatia , insa ma bucur ca macar el a mai ramas sa ma ajute , chiar daca ieri lucrurilr intre noi nu am mers prea bine. Apas incet pe manerul rece al usii , aceasta descoperind un baiat nu foarte inalt, corpul acestuia iind infasurat numai in materiale negre ,usor vechi, insa lucrul ce-mi iesea in evidenta era micutul urulet din bratele sale , ce era acoperit cu o blanita de un maroniu deschis , e ducea mult spre ocru.

Il poftesc pe brunet in casa , imbratisandu-l fix cum trece pragul, ursuletul storcindu-se intre noi, acesta surade amuzat de reactia mea, si ma salta in bratele sale ,mergand spre camera mea. Ma lasa incet jos , corpul meu aplatizandu-se de salteaua moale, strang in brate iepurasul privind spre Ash ce statea putin incordat in ata mea . Am facut o alegere in timpul in care am motait nu cred ca va fi cea mai inteleapta insa sper ca macar sa nu trebuiasca sa dau ursuletul inapoi. Ma aproprii de brunet si-l sarut usor pe obraz, mici urme de saliva sgurgandu-mi-se dintre buze ,atunci cand mi le dezlipesc de fata sa. Ii dau parul de dupa ureche si-i soptesc incet la ureche ce am decis.

"Ei bine eu aleg sa.... ."incep eu avand mici dubi in legatura cu raspunsul decisiv.


***

O DA BABY Capitolul 22. cel dorit

mndea stiu ca ii scurticel si nu-i foarte multa actinune in el ,insa mnea am postat

va anunt de acum ca (,) capitolele de acum vor fi cuprinse intre doua trei pagini deoarece , chiar daca ii vara programul meu este peste cap complet.

da nu asta conteaza.

Eu vreau sa va intreab : Ce sa aleaga Carter?- lasa-ti raspunsul la comentarii

Scuzati-mi greselile de scriere

-KayraPhantom.... .

Wait! (Andy Biersack -FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum