-Peste o saptamana-
A mai trecut inca o saptamana de cand sunt blocata aici.In aceasta saptamana mintea mi-a stat numai la Andy si la cum rade in timp ce citeste tot ce-am scris eu in acel caiet.Imi si imaginez cum suna rasetele sale pline de scarba,in acest moment chiar nu vreau sa-l mai vad.
Cobor la parter gata sa plec spre parc,vreau sa ma linistesc nu vreau sa ma mai gandesc la Andy si la cum isi bate joc cu colegii lui de mine.
Oftez si ma indrept spre usa de la intrare.Din nou casa este goala.Mama si-a gasit de lucru,Dylan trebuie sa-i dadaceasca pe Andy si restu ,iar Roxy e plecata cine stie unde si cu cine.Sincer dupa moartea parintilor ei,ea a inceput sa devina o mica parasuta .
Nu pot s-o invinovatesc stiu si simt ca sufera insa drogurile si sexul nu sunt raspunsul la toate.
Imi scutur capul la acest gand oribil,pregatindu-ma sa ies pe usa.Deschid usor usa de la intrare si o trag inspre mine,deschizand-o larg.
La vazul persoanei ce tocmai se pregătea sa bata in usa raman muta.Imi mut pentr-o secunda privirea spre ce tine in mana.
"Ghiozdanul meu?"inteb mai mult pentru mine.
"Eu,m-am gandit ca l-ai vrea inapoi."zice brunetul din fata mea,inmanandu-mi ghiozdanul.
"Mersi...cred."zic apucand brutal ghiozdanul aruncandu-l inauntru ,dupa parasind casa inchizand usa in urma mea.
O i-au grabita spre poarta enorma ce ma despartea de sosea.
"Care e planul pentru azi?"intreaba el prinzandu-ma usor din urma.
Il ignor si continui sa merg.Trec de imensele porti si de tufele de trandafiri din fata lor si o i-au la intamplare .Andy ma striga din spate intr-una insa eu il ignoram,cum am mai spus azi nu vreau sa-l vad.
Mergeam usor derutata,nu prea cunosteam eu locurile,decat foarte vag .Evident daca nu era Andy care sa-mi zica din minut in minut pe unde trebuie s-o iau ca sa nu ajung cine stie unde,acum as fi fost mai pierduta si speriata ca in acea zi.
Insa tot nu ii voi multumi sau ceva,adica nimeni nu la obligat sa vina cu mine .
Mai merg inca putin si ajung usor sa vad portile parcului.Chicotesc de bucurie ca drumul sa sfarsit si o i-au la goana spre ele.
Ma opresc in fata lor, tragandu-mi pentru o secunda răsuflarea.Intind piciorul pentru a intra in parc insa ceva ma oprea.
"Carter."striga Andy nervos ,punandu-si mana pe umarul meu,intorcandu-ma brutal spre el.
"Ce?"intreb eu usor dezinteresata privind prin el.
"Ce ai,de ce te porti asa?"intreaba el inca tipand ne dandu-si seama ca noi eram la intrarea intr-un parc si ca o infinitate de perechi de ochi ne atinteau curiosi.
"Ala e Andy Biersack?"zice o fata din imensa multime care ne privea.
De nicaieri o multitudine de fane se napustesc spre mine si Andy.Ma uitam cu groaza la ele deoarece toate imi aruncau priviri ucicatoare maraind nervoase.
"Ai incredere in mine.?"intreaba el apucandu-ma de incheietura maini drepti
"..."nu stiam ce sa raspund ,inima imi batea enorm de tare din momentul in care mana sa mi-a atins mana.
"Acum ti-a venit chefu sa te ganesti."zice el lundu-ma pe sus.
Andy o ia la goana cu mine in bratele lui,spre o tinta bine fixata.Pentru o secunda se opreste privind panicat nestiind pe unde s-o apuce.
Brusc incepe sa alerge din nou.Dupa cateva momente el ma arunca intr-o toaleta publica,eu evident cazand si imbratisand mirificul vas de toaleta.
Intra si el in urma mea inchizand usa.
CITEȘTI
Wait! (Andy Biersack -FanFiction)
FanfictionMa uitam la el cum o saruta pe Juliet in timp ce se uita la mine cu acei ochi ai sai, ochi care m-au facut sa cred ca pot sa ma indragostesc. Rupe sarutul si isi ia ramas bun de la iubita sa. Dupa ce ea paraseste camera Andy se indreapta spre mine. ...