Ma asez pe micuta banca privind in gol incercand sa inteleg ce se intamplase mai devreme.Nu pot sa cred cat de fals poate fi.Parca acum ceva timp,imi zise ca vrea sa fim prieteni,nimic mai mult.
Am zis bine la inceput,el este la fel ca toti,adica mi-a furat si ultimul lucru care ma tinea vie.Chiar si asa ,este mult prea tarziu ca sa mai fac ceva,si oricum ,de ce sar uita unul ca el la mine,nu tot el zicea ca are iubita.
Oftez nervoasa ,lasandu-ma pe spate ,privind spre cer.Nori fumurii acopereau incet albastrul pur al inaltului cer.
"Va ploua."zic nepasatoare.
Poate ploaia imi va sterge aceste ganduri oribile sin cap.Ma ridic de pe banca cu lene si o iau la intamplare,nepasandu-mi unde voi ajunge.In acest moment tot ce-mi doresc este sa fiu singura.
Merg incet pe drumul asfaltat,pe langa mine treceau din cand in cand niste masini imense si negre cu fata lui Andy si a colegilor sai,anuntand urmatoarele lor concerte,dar cum interesul meu este nul ,nu prea le-am acordat mare atentie.Mici stropi de ploaie incep sa se scurga din cer ciocnindu-se brusc de asfalt.
Ma infasor bine cu geaca si continui sa merg.In fata mea tot ce se vedea era un zid imens de ceata densa.Mici stropi de ploaie incep sa devina din ce mai grei,udand tot in juraul lor ,inclusiv pe mine..Sunt asa de uda si infrigurata ,incat acum as prefera sa fiu acasa si sa ma cert cu membrii familiei mele ,decat sa fiu ploata si pe oriunde as calca ,nimeresc intr-o balta.
Inaintez rapid spre zidul din ceata,se vedea vag ,cum din el o silueta imbracata pana in gat cu negru ,si care tinea o umbrela cu Hello Kitty deasupra capului,se indrepta spre mine.Bag capul in pamant si-mi continui drumul,incercand sa nu-i acord prea multa importanta strainului bizar.
Trec pe langel el incet,analizandu-l cu atentie de jos pana sus,el facand acelasi lucru cu mine.Ma opresc brusc,privind prosteste in fata.
"Ashley?"intreb eu intorcandu-mi privirea spre el.
"Nu sunt Hello Kitty."zice el in gluma privindu-ma jucaus.
"Ai vrea tu."zic eu bagandu-ma sub umbrele sa.
Mimeaza un da si priveste suparat in zare.Ofteaza si-si intoarce piirea spre mine,incepand sa rada cand vede cum tremur toata in timp ce-mi storceam parul de stopii de ploaie.
"Bun,hai sa te duc undeva unde sa te usuci."zice el tragndu-ma dupa el.
"Da..."ma opresc ramanand in spatele sau.
"Sau ramai in ploaie."zice el nepasator.
Fac ochii mari si-l apuc de mana ca si-l urmez.
-Acasa la Ashley-
Intru in imensa sa casa,ma holbam la absolut tot,asta il facea pe Ash sa rada de mine de parca as fi nebuna.Ii zâmbesc inapoi, privindu-l tandru.
"Hai sa mergi sa-ti faci o baie calda."ma cuprinde cu mana de talie si ma conduce spre etaj.
Atingerea sa este asa de plapanda,nu ca lui Andy, dura si fortata.Cu cat urcam treptele scari cu atat mai mult observam cat de imensa este casa.
Ashley se uita din cand in cand peste umar la mine,razand de fiecars data,evident motivul fiind eu.Ne oprim in fata a doua usi albe mari.Un sentiment înfricoșător imi trecuse prin minte, daca Ash e la fel ca Andy,daca vrea sa-si bata si el joc de mine?
Acesta inpinge usor una din usi si ma pofteste inauntru.Cu pasi mici intru in micuta baie,in urma mea Ash inchide usa zicand ceva,insa nu prea auzisem ce.
Ma îndrept spre imensa cada si dau drumu la robinet,incep sa-mi inlatur pe rand hainele ude ,ce se lipisera de corp. Cand apa mai are putin si da pe langa marginea cazii opresc apa si intru incet in cada.
CITEȘTI
Wait! (Andy Biersack -FanFiction)
Hayran KurguMa uitam la el cum o saruta pe Juliet in timp ce se uita la mine cu acei ochi ai sai, ochi care m-au facut sa cred ca pot sa ma indragostesc. Rupe sarutul si isi ia ramas bun de la iubita sa. Dupa ce ea paraseste camera Andy se indreapta spre mine. ...