Capitolul 21.

1.1K 60 12
                                    

-Andy P.o.V.-

O priveam pe Carter cum doarme pe mine,nemiscandu-si nici macar un muschi.Ii simteam fiecare centimetru din corpul ei dezgolit ,ce era lipt de al meu,creeand o caldura puternica intre noi.Toata noapte i-am simtit pielea cum se freca de trupul meu si mainile sale lungi si firave,ce ma tin ,inca si acum,captiv dedesubtul ei si lasandu.ma s-o iubesc si s-o protejez.Imi plimbam incet buricele degetelor pe spatele ei,ce statea usor incordat,omoplatii ei ,iesind destul de mult in evidenta.Feminitatea sa inca era puternic presata de penisul meu,facandu-ma sa suspin fara sa-mi dau seama.Picioarele ei erau perfect incolacite cu ale mele,permitandu-mi s-o pot avea cu totul langa mine,un zgomot enervant ,de ton de apel, imi strica complet admosfera ce incercam s-o mentin cat se poate de mult posibil,stiind ca atunci cand aceasta micuta se va trezi,imi va tine o predica imensa,insa nu si de data asta,nu o voi mai asculta si nu voi mai face cum zice ea,incercand sa accept ca cica are dreptate,aseara mi s-a confirmat totul,ea chiar tine mult mai mult ,decat m-as fi asteptat la mine,insa ceva o retine s-o demonstreze.Pufai neavand incotro si o dau incet de pe mine,patura ce o acoperea ,cazand de pe umerii ei ,si prelingandu-se pana pe jolduri,lasandu-i pieptul dezgolit.Chicotesc usor nervos,neputand sa ma bucur incontinuu de atingerea delicata si plapanda a corpului ei si o invelesc la loc cu patura.

Imi presez incet buzele de obrazul ei,sarutand-o delicat,cu intentia de a nu o brusca.Imi dezlipesc incet farful buzelor de pe pielea ei,lasand o mica urma de saliva in forma buzelor mele pe fata ei,cobor incet din pat,talpile mele goale,facand contact cu podeaua rece.Apuc rapid pantalonii ce zaceau pe jos si perechea de boxeri,imbracandu-le rapid,scotand ,apoi,din buzunarul pantalonilor,telefonul ce suna nencetat.Privesc putin nelinistit spre apelant ,apoi o privesc pe Carter cum se foia in imensul pat,corpul ei intoracandu-se spre mine,lasandu-ma sa-i vad chipul de copil.Privesc din nou spre apelant si inchid,nepasandu-mi de persoana ce ma sunase,ma uit din nou spre micuta mea,observand cum un mic strop de apa se scurge incet din ochiul ei stang,prin mica deschizatura a ploapelor sale.Lovesc nervos cu pumnul in perete,nestiind cum si ce sa fac ,ca sa termin asta fara a face pe cineva sa sufere,insa era imposibil,sa nu uitam totusi ca mai exista o persoana pe pamantul asta care inca si acum crede ca simt ce am simtit in primele doua-trei luni cand eram,pot zice indragostit de ea.Insa de cand cu Carter pot zice,ca nu prea mai simt nimic pentru acea persoana.

Oftez incercand sa gasesc o solutie pentru a remedia lucrurile,parasesc incet camera,inchizand usa in urma mea,lasand-o pe Carter sa-si continue somnul.Cu pasi mici si apasati incep sa ma plimb de-a lungul holului privind spre numarul ce incerca din nou sa ma apeleze,nervos si saturat de situatia in care m-am bagat singur,raspund si astept sa vad ce vrea persoana respectiva de la mine.Imi duc incet telefonul la ureche ascultand atent ce are de zis persoana respectiva,insa linistea era mormantala,tot ce auzeam erau doar mici suspine si michi schelalaituri,oftez si astept sa aud ceva coerent .Brusc mici strigate disperate se auzeau in telefon ca si cand cineva a plange de durere,imi iau telefonul de la ureche si privesc spre persoana ce am apelato,observand ca ii cea care trebuie pun din nou telefonul la ureche si astept,iar,sa aud ceva ce e formulat prin cuvine.Incet ,incet persoana isi da drumul la voce incepand sa zica ceva despre ce se petrecuse in ultimile zile de cand nu ne auziseram,ceva ma ingrijora,nu puteam intelege rostul plansului ,ce era prezent in aceasta asa zisa convorbire telefonica.

"Andy,eu..."puteam deslusi in sfarsit cuvintele balbaiete ce erau rostite printre suspine si mici sughituri."S-a intamplat ceva groznic,nu stiu cum sa-ti zic,insa e foarte important."ma incrunt putin nedumerit rezemandu-ma de un perete si asteptand sa aud tot ce are de zis."Am avut un accident enorm pe timpul turneului meu de revenire si ,ei bine,din cauza accidentului,ma voi intoarce la sfarsitul acestei saptamani in tara,si te-as ruga sa vi sa ma ei de la aeroport,te rog."aceasta suspina,durerea fiind dedusa din glasul ei usor pitigaiat si ragusit.

Wait! (Andy Biersack -FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum