<<σημα κινδύνου>>
<<....α...>> το παντελόνι του ειχε πεσει στα μπουτια του καθως έσερνε το κορμι του στο κέντρο της κανοντάς την να τον γρατζουνάει με οση δυναμη ειχε,τα χερια της ειχαν γατζωθεί επανω του τοσο δυνατα που ηθελε να τον κανει να φωναξει ,μολις πριν λιγα δευτερόλεπτα ειχε τραβηξει την μπλουζα απο πανω του με κοπο γιατι το δερμα του ειχε ιδρωσει με αποτελεσμα να κολλησουν τα ρουχα του σαν νερο στο κορμι του..
<<φαντάσου πως θα νιωσεις αν βρισκομουν και μέσα σου>> της ψιθυρισε απαλα στο αυτι και ταυτοχρονα τοσο αργα,βγαζοντας την γλωσσα του εγλυψε τον λοβο του αυτιου της βασανιστικά,τα ματια της ανοιξαν διαπλατα στην σκεψη αυτη,δεν μπορουσε να ξερει πως θα ηταν αν εκεινος,ο απαγωγεας της,ο ακαρδος αντρας εμπαινε στον κοσμο της και αν το εκανε με τον τροπο που την εκλεψε? αποτομα. Εκλεισε τα ματια της θελοντας να διωξει εκεινες τις σκεψεις απο μεσα της,ο τροπος που σερνοταν με το εσωρουχο του αναμεσα στα ποδια της έδειχνε κατι διαφορετικο,εναν αντρα που εκρυβε τοσο μεγαλο παθος μεσα του οσο και σεβασμο για τον ανθρωπο που ηθελε να ικανοποιησει..
<<πως νιωθεις τωρα?>> ρωτησε σερνοντας τον εαυτο του πιο αποτομα επανω της ,η αληθεια ηταν πως δεν ειχε δυναμη να απαντησει,ενιωθε τοσο περιεργα ,ενα ευχαριστο συναισθημα καλυπτε τα βαθη του κορμιου της ηταν τοσο μεθυστικο,ο εαυτος του ταιριαζε τοσο τρομαχτικα επανω της που δεν μπορουσε να το αντεξει,δεν ηξερε πως να διαχειριστεί ολη αυτη την ευχαριστηση,δεν ηξερε πως να ξεσπασει..
ενα μουγκτρητο βγηκε απο μεσα του ,ηταν ετοιμος να παραδωσει τα οπλα οσο ετοιμος ηταν να μπει μεσα της και να σκορπισει το χαος..
<<αν συνεχισω λιγο ακομα θα τελειωσω σιγουρα και δεν θελω να συμβει αυτο πριν το προκαλεσω σε σενα ,θελω να νιωσεις κατι που κανενας αλλος δεν σε εκανε να αισθανθείς ,θελω να το θυμασαι ποσο μεγαλη επιρροη εχω επανω σου χωρις να βρισκομαι τελειως μεσα σου>> αποκριθηκε ξεπνοος,ομως φαινοταν να μην κατανοει αυτο που της ελεγε.Αραγε να υπηρχε μεγαλυτερη απολαυση απο αυτην που της χαριζε τωρα?
YOU ARE READING
ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ..!
Adventureείναι απαιτητικός,επιβλητικός και σκορπάει πανικό στον διαβα του.. οτι θελει το παιρνει δικό του!