~27~

574 34 1
                                    

<<παράδεισος>>

με ένα δολοφονικό χαμόγελο την εσπρωξε μεσα στην καμπίνα τους κλείνοντας την πορτα πισω τους,άρχισε με βιαστηκες κινησεις να βγάζει την ζωνη του παντελονιού του Και να την πετάει με μανια στο πατωμα λες και ολο του το κορμι ειχε πάρει φωτιά ,τα μα...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

..με ένα δολοφονικό χαμόγελο την εσπρωξε μεσα στην καμπίνα τους κλείνοντας την πορτα πισω τους,άρχισε με βιαστηκες κινησεις να βγάζει την ζωνη του παντελονιού του Και να την πετάει με μανια στο πατωμα λες και ολο του το κορμι ειχε πάρει φωτιά ,τα ματια της άνοιξαν διάπλατα καθως την πλησιασε τοσο γρηγορα και πριν το καταλαβει ειχε βρεθει ειδη ριγμενη στο μεγαλο τoυς κρεβατι και εκεινος ριγμενος στα τεσσερα απο πανω της σαν λιοντάρι που θα έπαιρνε όπως και δηποτε αυτό που λαχταρουσε...

<<τι κανεις εκει! αφησε με να σηκωθω ,εισαι μεθυσμενος;>> του είπε οσο πιο απαλα μπορούσε καθως εβλεπε τα ματια του να γυαλίζουν ηξερε βαθια μεσα της πως δεν θα ειχε επιστροφή η αποψινή βραδιά τους..

<<με άναψες,νομίζεις πως θα γλυτώσεις τοσο ευκολα μωρό μου,θα γδυθεις ή θα με αφησεις να το κανω εγω;>> η εκφραση της ηταν ενα μεγαλο σοκ,είχε ακινητοποιήσει αθελα της το σωμα της και δεν ηξερε τι έπρεπε να κανει..

<<τι έγινε μωρο μου; ο τσαμπουκας τελειωσε; ο νταλικερης εχασε την μιλια του; >>

άνοιξε το στομα της να μιλησει αλλα τελικά αποφάσισε να μη βγαλει άχνα γιατι δεν την σήκωνε το κλιμα,τα χερια του τραβούσαν το φόρεμα της μακρια πετωντας το με φορα στο πατωμα,εκεινη το κοιτούσε να πεφτει και σκεφτόταν πως ετσι θα επεφτε σε λιγο και εκείνη,λυποθιμη στα χερια εκεινου του αντρα..

<<να ξέρεις πως ο νταλικερης δεν πεθανε,το εχω στο αιμα μου εγω να..>>

το εσωρουχο της επεσε απο τα ποδια της πριν καλα καλα προλαβει να αντιδράσει και εκεινος το κρατουσε σφιχτα στην γροθιά του με ένα θριαμβευτικό χαμόγελο ,τα ποδια της έκλεισαν σφιχτά,η φωνη της εξαφανίστηκε και μετατράπηκε σε εναν βελούδο ψιθυρο που ισα ισα εφτασε στα αυτιά του...

<<μπραιαν...>>

υπέκυψε παραδωμενη τον ερωτα του ,τα χερια της έδεσαν γυρω απο τον αυχενα του ενω καθώς οι παλάμες του εδεσαν γυρω απο τα γόνατα της για να τα λύσουν,εκείνα υπακουσαν λες και μπροστά τους είχαν τον αφέντη τους,τα εδεσε παραδωμενα σε εκείνον και αρχισε να του ξεκουμπωνει ένα ένα τα κουμπια του πουκαμίσου του εως να φτασει στο στομάχι του,τοτε αρχισε να του αφήνει υγρα φιλια σε καθε σημείο α
επάνω του απ'το λαιμο του ως το στηθος του και ύστερα εκει κανοντας τον να ανοιξει τα υγρα του χειλη βγάζοντας επιφωνήματα,τεντωνε ολοκληρο το κορμι του επανω της με τοση δυσκολια καθως ετρεμε,δεν μπορούσε να ελέγξει τις κινησεις του διοτι πονουσε καθετι επανω του,οι ώμοι του λυγισαν και αφαιθηκε ολο το βαρος του επανω της τρυφερά,ενω παραμερισε μια τούφα μπροστα απτά ματια της για να την βλεπει καλύτερα..

ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ..!Where stories live. Discover now