<<καταδίκη>>
ειχαν περάσει εξι ολόκληροι μηνες,έξι φρικτοι μηνες που ανεβαλαν συνεχώς το δικαστήριο στο οποιο έπρεπε να του κανουν,ενα δικαστήριο που αποφασίστηκε απο ξένους παράγοντες ότι δεν ειχε κανενα απολύτως δικαίωμα να έχει δική του υπεράσπιση σε ολο αυτο,εξι μηνες που εκεινη τον περιμενε εξω απο το κελί του και τον κοιτούσε μονο για πέντε λεπτα και οχι παραπάνω με την εντύπωση πως αν την άφηναν μαζι του λίγο ακομη εκείνος θα της εκανε κακο,πίσω απο ενα διαφανες τζακι είχε την δυνατότητα να κοιτάζει μόνο το ταλαιπωρημένο πρόσωπο και τα τραυματισμένα χέρια του χωρίς να εχει την δυνατότητα να τα αγγίξει ,χωρίς να μπορεί να χαϊδέψει το προσωπο του..
φορούσε ένα μπλε φορεματάκι που τόνιζε την κοιλιτσα της,κόντευε ειδη να μπει στον έβδομο μηνα,ηταν ολοφάνερο ότι ήταν κοριτσι ομως ποτε δεν πηγε στον γιατρό για να δει το φυλο του μωρου χωρίς εκεινον,θα το εβλεπαν μαζι όταν θα έβγαινε απο την φυλακή..
<<μπραιαν;>> του ειπε τρυφερά αγγιζοντας το διαχωριστικό τζάμι με τα δάχτυλα της...
<<ξερω πως εχεις αφησει την σιωπη σου εδω και μηνες να μου απανταει ομως μπορω να καταλάβω πολυ περισσότερα απο οσο νομίζεις, ομως ηρθα να σου πω τα συναρπαστηκα νεα,αυριο θα γίνει η δικη και βαθια μεσα μου ξερω πως θα πραγματοποιηθεί και θα αθωωθείς αγαπη μου θα το δεις!! θα αθωωθείς..>>
τα φρύδια του εσμιξαν κοιτάζοντας την με πονο,το κοριτσάκι του σε λιγο θα γεννούσε και εκεινος δεν θα ηταν κοντα της για να της δειξει πως να αναπνέει σωστα,δεν θα αγκαλιαζε για πρώτη φορά το παιδι του,εκεινη δεν ηξερε πως η αποφαση ειχε βγει ειδη καθώς τα ειχαν κανονίσει ολα μεταξύ τους,αυριο η μεθαύριο θα τον θανάτωναν στα ματια της και αυτο θα ηταν αβάσταχτο,δεν έπρεπε να ξερει οτι αυτη την φορα ειχε αληθινη θανατική καταδίκη διοτι για χάρη της ειχε γυρισει μια φορα απο τους νεκρους και δεν υπήρχε δεύτερη ..
YOU ARE READING
ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ..!
Adventureείναι απαιτητικός,επιβλητικός και σκορπάει πανικό στον διαβα του.. οτι θελει το παιρνει δικό του!