~38~

457 26 1
                                    

<<στερια>>

σαν μεθυσμενη τον ακολουθουσε οπουδηποτε την πηγαινε ,ετσι και τωρα κατεβαιναν μαζι στην στερια μετα απο τοσο πολυ καιρο,εν ατοσο μεγαλο κυνηγητο που τους ειχε κανει και τους δυο να καταλαβουν πως η ζωη ηταν δυσκολοτερη τελικα χωρις να εχουν ο ενα...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

σαν μεθυσμενη τον ακολουθουσε οπουδηποτε την πηγαινε ,ετσι και τωρα κατεβαιναν μαζι στην στερια μετα απο τοσο πολυ καιρο,εν ατοσο μεγαλο κυνηγητο που τους ειχε κανει και τους δυο να καταλαβουν πως η ζωη ηταν δυσκολοτερη τελικα χωρις να εχουν ο ενας τον αλλον,ηταν τοσο δυσκολο να ζεις καπου που το αλλο σου μισο θα ελειπε,ηταν μια δυσκολη στιγμη και για τους δυο ομως επρεπε να το αντεξουν,της αφησε για λιγο το χερι καθως περπατουσαν διπλα απτα βρεγμενα πεζοδρομια του λονδινου την στιγμη που ενας αντρας με λαδιπρασινα ρουχα και ενα καπελακι στα μπουκλωτα του μαλλια επαιζε ενα τραγουδι στην κιθαρα του που μαρτυρουσε εναν ανεκπληρωτο ερωτα ,στην ισπανια ισως ,στην πιο ρομαντικη χωρα του κοσμου,ενιωσε την αναγκη να σταματησει μπροστα της βγαζοντας ενα κοκκινο τριανταφυλλο πισω απο την μεση του ..

<<δεν εχει την αξια σου,ομως θελω να το δεχτεις μαζι με την αγαπη μου και την συγγνωμη του,και αν ενιωσες ποτε πως σε πιεσα κλεβοντας την ζωη σου τοσο βιαια αφησε με εδω μπροστα που βρισκομαστε και φυγε μακρια μου ,ομως και παλι δε θα σε αφησω να φυγεις,γιατι ειμαι εγωιστης ,και ειμαι ερωτευμενος μαζι σου ντεμπορα>> τα δακρυα της πλημμυρισαν τα μαγουλα της ομως ηταν δακρυα χαρας..

<<με αγγιξες τωρα θα με αποκαταστισεις ξεχασες? τωρα που ζησαμε τοσα δεν μπορεις να με αφησεις ξανα>> η αγωνια εφυγε αμεσως απο μεσα του,εβλεπε εναν διαφορετικο εαυτο μεσα απο κεεινην,ηταν σαν ενα ευτυχισμενο κοριτσακι που ζουσε μια ταινια σε ενα δικο της κοσμο,σε μια αλλη χωρα,μεσα στην βροχη και τοτε πριν το καταλαβει καποιος απο τους δυο ,η βροχη αρχισε να τους πλημμυριζει τοαο εντονα που εσπασαν και οι δυο σε δυνατα γελια,τα χερια του την σηκωσαν ψηλα κανοντας την να νιωθει πως πεταει στον ουρανο που τοσο πολυ ηθελε,ηταν για πρωτη φορα στην ζωη της ευτυχισμενη,ενιωσε πως αξιζε να ζει κανεις για να νιωσει τετοια αγαπη στην ζωη του...

ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ..!Where stories live. Discover now