<<run>>
τεσσερις ανδρες με τον Αλί αρχηγο τους αυτη την φορα ,εισεβαλαν αποτομα στο σκοτεινο χωρο βρισκοντας τον ορθιο και με σφιχτες γροθιες,τα ματια του φαινονταν ταραγμενα ,μπορουσες να διακρινεις την γυαλαδα τους μεσα απ'το σκοταδι , κρατησε την αναπνοη του και εκανε ενα βημα μπροστα..
<<εμενα δεν ηθελες? οριστε εδω ειμαι,εκεινη λειπει δεν θα αγγιξεις τριχα της>>
ο αντρας γελασε ειρωνικα βγαζοντας ενα στιλετο απο την τσεπη του ..η αναπνοή της κοπηκε,τωρα επρεπε να το σκασει και να τον αφήσει πισω;
<<παντοτε συνήθιζες να εισαι πεισματάρης >> πλησιαζοντας τον άγγιξε το κοφτερο του οπλο επάνω στο σαγονι του μπραιαν αναγκάζοντας τον να σηκώσει το κεφάλι
<<δεν εμαθες ακομα ότι παίρνω οτι θελω;>>
<<οτι ειναι δικο μου δεν πουλιεται>> απάντησε τραβώντας αποτομα το στιλέτο απ'το πρόσωπο πρόσωπο του ..
<<απο που και ως που ήταν δική σου; ρισκαρεις την ζωη του αδερφού σου για την δική της ζωη,αν δεν μαζέψεις τα χρήματα θα πεθανει ,ειναι τελειωμένος μπραιαν βρισκεται στο τελευταίο του σταδιο ,είναι βυθισμενος στα ναρκωτικα,υπάρχουν τοσες γυναικες σαν εκεινη για να βρεις μολις τελειωσουμε μαζι της>> η καρδιά της σφιχτηκε,η αναπνοή της στενεψε και η δυσφορία άρχισε να την κατακλύζει..
τα ματια του επεσαν επάνω της δινοντας με αυτο το τρόπο σήμανση να τρέξει τωρα που ηταν νωρίς,αλλιως θα εμπαιναν σε μπελάδες και δυσκολα θα ξεμπερδευαν μετα...
εκείνη όμως; δεν κουνιόταν απο την θεση της, ειχε καρφωθεί εκει και τον κοιτουσε κενα,ηταν ετοιμη να παραδοθεί..
<<οχι πριν σε τελειωσω εγω πρωτα>> του απάντησε γυρνοντας με την λαβή του χεριού του το μαχαίρι στον λαιμο του άντρα μπροστά του ...
YOU ARE READING
ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ..!
Adventureείναι απαιτητικός,επιβλητικός και σκορπάει πανικό στον διαβα του.. οτι θελει το παιρνει δικό του!