<<ανηθικη Πρόταση>>
Άνοιξε τα Ματια της ξαφνιασμενη απο την ξαφνική απουσία του διπλα της ,η καρδια της άρχισε να χτυπάει σαν τρελή ,ηταν απογευμα και ο ήλιος άρχισε να δύει ,φοβόταν την νύχτα της έφερνε μια βαθιά μελαγχολία που κόντευε να την πνίξει ,η παγωνιά άρχισε να της τρυπάει τς κόκαλα όμως πολυ σύντομα συνηδητοποθησε πως ηταν σκεπασμένη και φορούσε ενα ασπρο δικο του πουκάμισο ,χαμογέλασε ερωτευμένα χαϊδεύοντας το κενο του μαξιλάρι διπλα της τρυφερά οταν άκουσε ενα βαθύ αναστεναγμό ,σχεδόν βρσχνο και αρκετά βαρύ ..
<<μπραιαν ?>> σήκωσε το κορμί της βρίσκοντας τον ακριβως απέναντι της ,καθόταν σε μια πράσινη σκούρα πολυθρόνα με τα πόδια τιυ σε μια ευθεία ανοιχτά κοιτάζοντας το κενό με ενα σκοτεινό βλέμμα ..
<<τι σου συμβαίνει ? Αρχίζεις να με τρομάζεις >> συνέχισε αναμένοντας μια απαντηση αλλα και παλι τίποτα ,μουρμουρουσε εσωτερικά σαν να τον πείραζε κατι πολυ ,μήπως ζήλεψε κατι ?
<< θα τον σκοτώσω τον αλήτη >> σηκώθηκε απότομα ανοίγοντας την πορτα της καμπίνας τους ενώ την έκλεισε με δύναμη πισω του ,ποσο θα άντεχε αλλο να το κρυβει? Τα Ματια του έψαχναν εκείνον τον ανόητο άντρα που την κοιτούσε και ξερογλυφονταν ,δεν μπορούσε να το αφήσει απαρατήρητο τετοιο γεγονός ,ω μα φυσικά είχε τα νευρα του και ηταν ο καλύτερος τρόπος να εκτονωθεί ..
<<ΕΣΥ ! ΕΛΑ ΕΔΩ ΤΩΡΑ>> ούρλιαξε δείχνοντας τον μέθυσο άντρα μπροστα του
<<εγω ? Μάλιστα καπετάνιε>> στάθηκε μπροστα του σε χρόνο μηδέν παρα πατώντας ,είχε πιει τόσο πολυ που δεν μπορούσε να μείνει ακίνητος σε μια μεριά,τοτε τς δυνατά του χερια τον τράβηξαν απτον γιακά φέρνοντας τον μια ανάσα κοντά του ,μύριζε ρουμι ,ηταν απαίσιος ...
<<μείνε μακριά απο την γυναίκα μου αλλιώς θα βρεθείς στο πάτο μιας θάλασσας που δεν εχει πατήσει κανένα Καράβι,δεν πρόκειται να σε βρει κανεις,αν θυμαμαι καλα ....>> έσκυψε περισσότερο στο αυτί του άντρα σφίγγοντας τον περισσότερο ..
YOU ARE READING
ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ..!
Adventureείναι απαιτητικός,επιβλητικός και σκορπάει πανικό στον διαβα του.. οτι θελει το παιρνει δικό του!