<<εμπιστοσύνη >>
κλείνοντας τον αντρα μεσα σε ενα ερημικό δωματιο στα υπόγεια του καραβιου ,εκλεισε πισω του ακούγοντας τον να γελαει μεθυσμενα ,μια αηδιασμενη εκφραση σχηματίστηκε στο προσωπο του ,ήθελε να τον σκοτωσει ομως ειχε υποσχεθει σε εκεινη και στον εαυτο του πως δεν πρόκειται να ανακατευτει με τετοια πράγματα ξανα ,αποφάσισε πως θα μαζέψει τα χρήματα που χρειάζεται για την θεραπεία του αδερφού του με τον ιδρωτα του ,γιατι ετσι έπρεπε να γινει,γιατι αν ηθελε να κερδισει την γυναικα που αγαπούσε θα τα έκανε ολα με τιμιότητα,όταν ερωτεύεσαι θέλεις να φαίνεσαι διαφορετικά στα ματια εκείνου που αγαπας και εκεινος ηθελε να μετατραπει στον σωστο για εκείνη ανθρωπο..
<<θα τακτοποιήσω την όμορφη γυναικα σου και ύστερα θα δούμε αν θα την κρατήσεις,γιατι οσα εγώ θελω τα παίρνω και εσυ εισαι μόνο ενα άθλιο αγόρι που μου στέρησε για λίγο την ελευθερία μου αλλα εγω θα σε χτυπήσω εκεί που πονας περισσότερο >> δηλωσε αγριεμένα χτυπώντας με δυναμη Την σιδερενια πόρτα μπροστά του,τότε ολες οι καλές σκέψεις που ειχε στο μυαλο του ο μπραιαν έσβησαν με μιας,την θεση τους πειραν τα αστραφτερα απο θυμο ματια του,χωρις να το σκεφτει περεταίρω,γυρισε πισω ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας μεσα σταθηκε μπροστά απ'τον μεγαλόσωμο αντρα χωρίς δισταγμό και ρου τράβηξε μια γροθιά σρην μύτη κανοντας τον να πέσει με φορα στο πατωμα ..
<<ΣΗΚΩ ΠΑΝΩ ΣΑΝ ΑΝΤΡΑΣ ΤΏΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΕΓΏ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΣΉΚΩ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΎΝΑΜΗ ΣΟΥ ΑΛΗΤΗ,ΣΗΚΩ ΓΙΑΤΊ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ>>
ο αντρας βογκηξε κρατώντας την μυτη του..
<<εισαι ενας αλητης μπραιαν ,σύντομα θα στην παραδώσω πολυ διαφορετικά σε αντίθεση με αυτο που ήταν μαζι σου που ουτε εσυ δε θα αντέχεις να θελεις μια τοσο άχρηστη υπαρξη οσο αυτην,θα την κανω γυναίκα μιας χρήσης θα την σιχαινεσαι θα...>>
ESTÁS LEYENDO
ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ..!
Aventuraείναι απαιτητικός,επιβλητικός και σκορπάει πανικό στον διαβα του.. οτι θελει το παιρνει δικό του!