~9~

876 51 2
                                    

<<μυρωδιά κινδύνου >>

<< κυρία ειναι ο αντρας σου;>> ρώτησε ενα απ'τα παιδιά μπροστά της κοιτάζοντας την ερευνητικά καθως εκείνη κατάπινε με δυσκολία το σάλιο της απο την αμηχανία που την διακατείχε, πως θα ήταν η ζωη αραγε με εκεινον τον αντρα για σύζυγο της; θα μπορο...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

<< κυρία ειναι ο αντρας σου;>> ρώτησε ενα απ'τα παιδιά μπροστά της κοιτάζοντας την ερευνητικά καθως εκείνη κατάπινε με δυσκολία το σάλιο της απο την αμηχανία που την διακατείχε, πως θα ήταν η ζωη αραγε με εκεινον τον αντρα για σύζυγο της; θα μπορουσε να'ναι καλος μαζί της; θα ταίριαζαν αυτοί οι δυο;

Για μια στιγμή έκλεισε τα μάτια φαντάζοντας μια ευτυχισμένη στιγμή μαζι του, ειχε μαθει να φτιάχνει εικονες στο μυαλο της και αν αυτό που εβλεπε δεν της αρεσε , τοτε ήταν σίγουρη πως δεν ταιριαζε με το περιστατικό στο ιδιο πλανο, το ιδιο ειχε σκεφτει να κανει και τώρα...

**
Μυρίζοντας την ζεστη σουπα που η ιδια του είχε φτιάξει, καθισε μπροστά απο το τραπέζι της κουζινας φτιαχνοντας τα στραβωμενα λουλούδια μεσα στο βάζο, μια ανθοδέσμη με λευκά τριαντάφυλλα μοσχομυριζε σε ολόκληρο το σπίτι κάνοντας την ατμοσφαιρα ακομα πιο ρομαντική, η πόρτα χτύπησε για ακομη μια φορα αναστατωνοντας την, έστρωσε το μπλε σκουρο φορεμα της το οποίο έφτανε μεχρι τα μπούτια της και υστερα άνοιξε την πόρτα κοιτάζοντας το απόλυτο κενο, μα δεν ηταν κανενας; εκεινος δεν γύρισε σπιτι τελικα; σημερα ήταν η γιορτή της και ένιωθε πιο μονη απο ποτε... ήταν έτοιμη να κλεισει την ξύλινη πόρτα όταν ειδε ενα δεμα ακριβώς πανω στο χαλάκι εξω απ'το σπιτι, μα τι περίεργος που ηταν αυτος ο ανώνυμος επισκέπτης ; πριν μια ανθοδεσμη και τώρα ενα ζευγάρι εσώρουχα με ενα μυστήριο σημείωμα να γράφει...

<<θελω να γιορτάσουμε μαζι την γιορτή σου ομορφη,οταν έρθω σπίτι θελω να σε βρω ξαπλωμενη στο κρεβατι μας, ελπιζω να εισαι οσο αναστατωμενη ειμαι και εγω τωρα...τόσο αναστατωμένος....θα σε ευχαριστήσω ακριβώς οπως αξιζει σε μια κυρία,ειδικά σήμερα που έχεις την γιορτή σου χρειαζεσαι ιδιαίτερη περιποίηση, επισεις βρήκα επιτέλους τα αγαπημένα σου σοκολατάκια αλλα θα στα φερω μολις γυρισω διοτι είναι ειδη η δευτερη φορα που κοντευω να το σκασω απ'την δουλεια για να σου ορμησω.

ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ..!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora