~36~

404 24 0
                                    

<<πολεμος>>

η ντεμπορα κοίταξε ολο το πληθος μπροστά της και αναστεναξε ηττημένη,πως θα μπορούσε να τους αντιμετωπίσει τωρα ολους αυτους; έπρεπε να ηρεμησει και να παρει μια βαθια ανασα αλλιώς ολα θα πήγαιναν στράφι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

η ντεμπορα κοίταξε ολο το πληθος μπροστά της και αναστεναξε ηττημένη,πως θα μπορούσε να τους αντιμετωπίσει τωρα ολους αυτους; έπρεπε να ηρεμησει και να παρει μια βαθια ανασα αλλιώς ολα θα πήγαιναν στράφι ..τοτε μια γυναικα μπροστά της λίγο πιο κοντη απο εκεινη της τράβηξε την προσοχη..

<<ποια εισαι εσυ; καπου νιωθω πως σε ξερω>> την ρώτησε προσπαθώντας να την πλησιασει,η γυναίκα ομως την απέφυγε κοιτάζοντας το απέραντο βουρκωμένη..

<<μμ και εγω νιωθω πως δε σε ξερω απο καπου όμως δεν νομίζω πως εχει τοσο σημασια,ίσως ειναι της φαντασίας σου>> τα ματια της ντεμπορα ανοιξαν διαπλατα απο το θράσος της γυναικας μπροστά της..

<<ισως πισω απο τον θυμο σου κρύβεται μια πληγωμένη καρδια,ελπιζω καποτε να βρεις τον εαυτο σου>>

η γυναικα εκανε μερικα βηματα πισω λέγοντας κάτι στο αυτι του θειου της και ύστερα χάθηκε πηγαίνοντας ξανά μεσα στο δικό της πλοίο..ο άντρας σηκώθηκε πλησιάζοντας την ντεμπορα και εκανε μια μεθυσμενη υπόκλιση παραπατωντας απο το πιοτό...

<<χα χαρηκα δεσποινις μου,ηρθα εδω για να μαζεψω προικα για τον γαμο της ανιψιας μου η οποία φανηκε να σε συμπάθησε και μου ζητησε να μη σε πειραξει κανενας από το πληρωμα μας >>

η ντεμπορα κοιταξε με νοημα τον κριστοφερ που εσφιγγε με τα χέρια του την θηκη του σπαθιού του,μολις έκαναν ενα βημα παραπάνω κοντα της θα ξεσηκωνονταν ολοι..

<<ωστε κατάλαβα γιατι ειναι έτσι η ανιψιά σου,την ρώτησες αν εκεινη θέλει να παντρευτεί; ή αν εχει καποιον αλλον στην καρδια της;>>

ο ηλικιωμένος αρχισε να γελαει σπασμωδικά κάνοντας και τους υπόλοιπους άντρες του να γελάσουν δίχως να ξερουν το γιατί..πλησιασε την ντεμπορα ψιθυριζοντας της..

ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ..!Where stories live. Discover now