ДЕЙМИЪН- Дами и господа, скъпи гости, за мен е чест да открия тазвечершната гала на Джилиард. Предстои ви един невиждан спектакъл, преливащ от майстори актьори, съвършени вокали и танцов апогей. Е, не искам да удължавам повече вашето нетърпение, затова нека започваме! - познавам този човек. Директор Летоу. Човекът, на който връчих чека за годишната такса. Пълен чаровник, когато става дума за пари. Итън казва, че е бил велик танцьор. Сигурно е така, едното няма нищо общо с другото. Парите рано или късно променят хората.
Следват шумни ръкопляскания, щом Летоу напуска сцената и отново настъпва приятна тишина. Чуват се първите акорди на сцената и завесата се вдига. Поглеждам програмата в джоба си и забелязвам, че постановката на Итън е последна. Предстоят ми два часа с непознати лица. Май, трябваше този път да закъснея.
Облягам се на седалката си и вадя телефона. Млада певица в красива рокля изнася солото си. Не е никак зле. Момичето пее добре и изглежда добре. По дяволите, не съм тук за това. След него изслушам няколко дуета, през които преглеждам срещите за седмицата и потвърждавам някои нови поръчки и отхвърлям такива, които не ме устройват. Признавам си не разбирам много от изкуство, а и няма как да разбирам. Затворен на потния и мръсен ринг, където ударът е всичко което имаш, трудно може да мислиш за грациозност и красота. Единствени спътници в този момент могат да ти бъдат концентрацията, силата и желанието да оцелееш.
Гледам тези момчета и момичета на сцената и осъзнавам, че трудно биха ми повлияли по някакъв начин. Няма как да достигнат до мен, до това което се крие под стилния костюм и релефната преса. Получавам съобщение за поредното парти в един от клубовете ми. Сара учтиво ме кани. Много ще се радва да ме види! Усмивката ми не закъснява. Много ще се радва да ме види между краката си е по-точно казано. Аз също, няма защо да крия. Обичам секса, особено когато е добър. А Сара дяволски я бива. Да, определено мога да намина после през DHD. Изпращам ѝ бързо съобщение да ме чака, когато музиката приковава вниманието ми. Това трябва да е.
Бях чел за този шедьовър на Жорж Бизе, основан на едноименната новела на Проспер Мериме. Обичам да съм подготвен. Дори и да нямам диплома зад гърба си, съм прочел достатъчно учебници и книги, за да мога да се чувствам комфортно навсякъде и да разбирам от всичко. Не помня някога да съм попадал в неловката ситуация на незнанието. Кармен, испанска циганка, безскрупулна, свободомислеща, независима, абсолютна фаталистка. Дали младата Харт, ще се справи! Итън не спираше, да я описва, като невиждан талант, но според мен тя винаги ще си остане момичето на богатия татко.
YOU ARE READING
ОТДАЙ МИ СЕ...
Romance"Единствения начина да се отървеш от изкушението, е да му се отдадеш!" - Оскард Уайлд ".....и в любовта може да се отдадеш, но не и да принадлежиш!" - Михаил Литвак " Да се отдадеш значи да се довериш, да принадлежиш въпреки себе си, да превърнеш из...