Глава 7🔞

3.2K 175 113
                                    

Мили мои, главата е огромна 5338 думи, но просто не ми се искаше да спирам. Вдъхновението ме беше ударило и исках да ви зарадвам❤️❤️❤️
Сигурно има грешки, но ще ги поправя! Не се сърдете!
Приятно четене и обичам ви!

АНДЖЕЛИНА

Истината е,че рядко излизам навън. Харесва ми да прекарвам времето си в репетиции, откривайки нови, неизживяни движение. Днес обаче не съм стъпвала в залата и сякаш краката ме сърбят да танцувам. Слава богу, мястото, за което ми разказа Итън било идеално. Като се замисля звучи чудесно да нямаш кадрови над главата, който да командва или пък десетки огледала, в които да виждаш всяка грешна на тялото си. Защо не ходя по често по клубове?

- Хайде, готова ли си! - Рейч, нахълтва облечена, като страстна изкусителка в прилепнала яркочервена рокля. Добре оформените ѝ устни в същия цвят, още повече подчертават платинената ѝ коса, която тази вечер е изправена в елегантна черта стигаща на нивото на брадичката. Истинска красавица!

Аз заложих на нещо сигурно, обличайки любимата си кралско зелена, прилепнала пола с висока талия, която стига почти до колената ми и малко черно бюстие с тънки презрамки, покриващо само гърдите. Оставих косата си пусната на свободни къдрици, за да прикрие твърде голите ми рамене и завърших с фантастичните Louboutin сандали от черен лак и 10 см ток. С тях можех да танцувам цяла нощ!

- Да, готова съм. Изглеждаш зашеметяващо! Сигурна съм, че няма да си тръгнеш сама тази вечер, а аз отново ще се наложи да те слушам цяла нощ! - правя ѝ отчаяна физиономия, което я кара да се засмее с глас и да покаже на показ белите си зъби.

- На това се надявам, снощи бях на сухо. Колкото до теб, хората не случайно са измислили тапите за уши! - дори не искам да ѝ отговарям. Обръщам ѝ гръб и прибирам нещата си в черната си чантичка.

- Харесвам, дупето ти в тази пола, от километри крещи "Ела и ме изяж" ! - поглеждам я с поглед, който крещи Прекаляваш, а тя изобщо не се смущава. - Скъпа, говоря истината! За обувките дори няма да споменавам. Всеки мъж би си ги представял на рамената си!

- Ти освен за секс, може ли да говориш с мен за друго!

- Всъщност за секс с теб няма как да говоря, просто защото не си правила. Виж, когато обаче това се случи съм убедена, че доста ще си поговорим!

ОТДАЙ МИ СЕ...Onde histórias criam vida. Descubra agora