Глава 6

2.5K 151 96
                                    

АНДЖЕЛИНА

Топлите лъчи на майското слънце гъделичкат ходилата ми. Дори не знам колко е часа и това му е най-хубавото. Почивка! Не помня значението на тази дума от месеци! Един ден само за мен! Телефонът ми мълчаливо си почива на нощното шкафче, просто защото е изключен. Да, сътворих тази малка пакост още снощи и реших да се отдам на спокойствието поне до обяд.

Приятният мирис на кафе обаче ме привлича прекалено силно, като неоспоримо доказателство, че Мис Глас е станала.

Съзнанието ми вече се събужда и започва да прехвърля лентата от снощи. Решавам обаче, че не му е сега времето. Достатъчно ми е приятното усещане на щастие, което пулсира в гърдите ми и сладката болка в ходилата, резултат от невероятния спектакъл. Измушвам босите си крака от леглото и се отправям все още по пижама, притеглена от миризмата на прясно кафе.

- Добро утро! - поздравявам вече будната си приятелка, която е заела любимото си място на плота и разглежда списание.

- Като мишка на сирене си. Веднага подуши и се появи.

- И едно "добро утро" щеше да свърши работа! - плезя ѝ се, насочвайки се към пълната кана.

- Много рано си тръгна снощи? - не пропуска да констатира.

- За сметка на това теб не те чух, като се прибра!

- Така е, защото се беше заключила в банята! По едно време помислих даже, че може да не си сама. Представяш ли си? Реших, че смотльото Томас може да е дошъл с теб и току виж си взимате заедно вана! Бляк, гадост! - тя прави отвратено изражение.

- Моля те, престани иначе се връщам в леглото! Не искам да говориш за него така! Той е чудесен, не винаги, но знам, че ме обича. Аз също! Да вярно понякога се държи зле и няма мускулите на Шварценегър, но си е моя Томас!

- О, стига, става ми по-зле! Той изобщо няма мускули, кой ти говори за Шварценегър. Освен това, не ме мрази скъпа моя, но ти не знаеш какво е значението на думата обичам! Любовта е страст, секс и още хиляди други неща, които вие двамата не сте и проблемът всъщност е, че никога няма да бъдете! Помни ми думата! Томас не е за теб!

- Ти пък от кога стана експерт по любовта? Доколкото знам и ти не си се влюбвала, така че.... Не ми давай съвети! - коментарът ми може и да я засегна, но и нейните думи улучват право в целта и нараняват!

ОТДАЙ МИ СЕ...Where stories live. Discover now