Така мили мои, сладки мои запретвайте ръкави. Вземете си бутилка вино или две, сок, вода, цигара или кутия, защото ще имате нужда. Уединението е задължително, не препоръчително!!! Дано с тази глава успея да компенсира забавянето. Обичам ви и мисля, че наистина се получи 😋😋😋😉😉😉❤️❤️❤️
КЕВИН
Какви за бога ги върши Деймън? Тръгвам след нахаканото момиче, защото явно приятеля ми не желае да разговаря с мен.
Почти е стигнала масата си. Празнува рожден ден! Десетките златисти балони, летящи във въздуха, успяват да ѝ препречат пътя и аз я настигам. Сграбчвам ръката ѝ в последния момент.
- Какво за бога? - електричеството, което протича през мен ме кара да отскоча назад.
- Я ме пусни, по дяволите! Статичен си! - тя крещи злобно насреща, а аз по-скоро се сдържам да не се засмея. От къде Деймиън ги намира тези момиченца? Непълнолетни! Поглеждам големите розови букви, на които пише 20. Приятелю какво правиш по дяволите?
- Не смятам да те пипам. Не ми се влиза в затвора. Ясно? А и не си нищо особено, малката! Искам само да знам за какво си говорихте с Деймиън или по-скоро за кого.
- Ти освен нахален, си бил и любопитен. - тя се приближава още малко към мен и свежия ѝ аромата се забива в ноздрите ми. - Не споделям чужди тайни, затова питай него, а сега ако обичаш се разкарай, защото искам да празнувам.
- Съкровище, всичко наред ли е? - Итън? Какво за бога търси тя с него. - Кевин, негоднико, къде се изгуби? - нещата ми се изясняват твърде бързо. Тази неопитомената е колежка на малкия. Поредната танцьорка, която умее да си отваря крака. Несъзнателно спускам поглед по цялото ѝ тяло и тя разбира се ме хваща веднага.
- Ти да не би току що да ме огледа? За кого по дяволите се мислиш? - всичко става за секунди, като на забавен каданс, в който аз имам дистанционно и мога да натисна пауза. Тя тръгва към мен, Итън понечва да я спре, но не успява и тя замахва, опитвайки се да ме удари. Реагирам достатъчно бързо и улавям летящата ѝ към мен ръка, извивам я зад гърба ѝ притиска тялото й към себе си.
Итън иска да се намеси, но аз му правя знак да спре.
- Момент! Ще се оправя. Сега ти я връщам. - изричам по скоро на нея, отколкото на него. Той кима и се връща на масата си.
KAMU SEDANG MEMBACA
ОТДАЙ МИ СЕ...
Romansa"Единствения начина да се отървеш от изкушението, е да му се отдадеш!" - Оскард Уайлд ".....и в любовта може да се отдадеш, но не и да принадлежиш!" - Михаил Литвак " Да се отдадеш значи да се довериш, да принадлежиш въпреки себе си, да превърнеш из...