Безкрайно се извинявам на всички за поредното забавяне! Благодаря за търпението ❤️❤️❤️❤️❤️
АНДЖЕЛИНА
По дяволите, тази смучка! Оглеждам се в огледалото и завързвам някакъв шал около врата си в отчаян опит да я прикрия. Мадам ще влезе всеки момент.
- Скъпа моя, къде се изгуби вчера? Не си вдигаше телефона цяла вечер. Наложи се да звъня на Рейчъл, за да разбера дали си добре. - Итън се приближава към мен, вече загрял с няколко упражнения. - Каза ми, че си била при вашите.
- Да, минах да ги видя за малко. Обядът в неделя не мина много добре! - не искам да задълбавам повече, защото нямам никакво желание да го лъжа.
- Какъв е този шал за бога? - знаех, че веднага ще забележи.
- Малко съм настинала. - прокашлям се няколко пъти и събличам долнището си. Вадя цвичките и се опитвам да не срещам очите му.
- Ооо това не е добре. За събота искам да си здрава. - събота ли? Мамка му, рожденият ми ден!
- Да, и аз предположих, че си го забравила. Затова да знаеш, че с Рейчъл сме се погрижили. Партито е от нас. - не съм сигурна, че разбирам.
- Знаеш, че не обичам да празнувам, Итън. - никога не съм обичала този ден. Навява ми прекалено много тъжни спомени, от детството.
- Не приемам отказ! Тази сутрин говорих с Деймиън. Обеща ми най-добрата маса. Каза, че ще се погрижи, а и сега без Томас отново си на пазара, момиче. Трябва да ти намерим някой наистина готин тип! - по дяволите, Деймиън знае! Да празнувам в неговия клуб не ми се вижда подходящо, не и след онова което стана в събота. Още по-малко имам нужда от мъж, след като....след като сега съм с него. Неприятна болка стяга слепоочието ми. Как изобщо се забърках в това?
- За бога Итън, не искам парти, още по-малко там! Създадохме прекалено много главоболия на Деймиън. Откажи му. - опитвам се да избегна евентуално среща между двама ни, в която аз ще стоя на единия край на бара, той на другия, заобиколен от всички онези свои приятелки! Мамка му! Ревнувам!
- Няма начин да му откажа. Той каза, че нямало проблем. Престани да се дърпаш, а се отпусни и се настрой за празнуване.
- Хайде да започваме тренировката. Анджелина и Итън излезте отпред и подгответе групата с няколко упражнения за загрявка. - гласът на мадам прекъсва разговора ни. Това е добре, защото усещам как започвам да се губя между истината и лъжата. Музиката започва и аз изключвам всяка друга емоция, отдавайки се на любимите си звуци и движения.
KAMU SEDANG MEMBACA
ОТДАЙ МИ СЕ...
Romansa"Единствения начина да се отървеш от изкушението, е да му се отдадеш!" - Оскард Уайлд ".....и в любовта може да се отдадеш, но не и да принадлежиш!" - Михаил Литвак " Да се отдадеш значи да се довериш, да принадлежиш въпреки себе си, да превърнеш из...