lumos.
*******
bölüm şarkısı: my chemical romance: i don't love you.
it's all lies, darling.
*******
Günler su misali hızla akıp gidiyorken, James ile Genesis'in konuşması üzerinden iki hafta geçmişti. İlk turnuvaya tam bir ay dört gün kalmıştı, iki Hogwarts şampiyonu heyecanlarına hakim olamıyorlardı.
Bu iki hafta içerisinde ikili derslerine yoğunlaşmış, onlara özel yapılan sınavlara girmiş ve önceki Üç Büyücü Turnuvası süresince olan bütün etapları iyice araştırmışlardı. Tabii ki bunu yapmak için kütüphaneye gitmemiş, James'in babası Harry Potter'a mektup yazmışlardı. Harry Potter, turnuvaya seçildiği için oğlu ile genç kızı kutlamış ve çok dikkatli olmalarını tembihlemişti. İçten içe endişeleniyor, hatta sinirleniyor olsa bile mektubunda bunu belli etmemeyi başarmıştı.
Aslında önceki turnuvanın etaplarını her ikisi de biliyordu fakat nasıl önlem aldığını iyice öğrenmek istemişlerdi. İpuçlarını nasıl takip ettiğini, hangi yolları izlediğini.
Elinde babasından mektubu tutarken İhtiyaç Odası'nda bir sağa bir sola adımlıyordu genç Gryffindorlu. "Pekâlâ, babamın dediğine göre ilk etapta ejderhalar olduğunu Ron amcam ve Hagrid sayesinde öğrenmiş. Bir türlü hile yapılmış fakat diğer yarışmacılar da bunu bildiği için çok sıkıntı olmamış. Ejderhanın karşısındayken süpürgesini çağırmış ve onun yardımı ile etabı geçmiş. Harika! Eğer böyle bir şey olursa, süpürgemizi kullanabiliriz!" dedi James heyecanla. Genesis, kafasını iki yana sallarken iyice arkasına yaslandı ve utangaç bir şekilde konuştu. "Süpürgeye binme konusunda pek iyi olmadığımı biliyorsun, Sirius."
Gerçekten de öyleydi. Geçen sene dördüncü sınıfta iken, sene başında Albus'un ısrarları sonucu Quidditch seçmelerine katılmıştı. İşte o gün, süpürgeye binmedeki yeteneksizliğini öğrenmişti. Çünkü havaya yükselirken dâhi hareketlerini engelleyemediği süpürgesi, onu yarıyolda bırakmış ve at misali atmıştı kızı üzerinden. Neyse ki fazla yükselmeden olmuştu düşüşü, hastane kanadını ziyaret etmesi gerekmemişti. James ve diğer Gryffindor takımı orada olduğu için ayrıntılı bir şekilde görmüşlerdi kızın başına geleni. Tabii ki ilk yardıma koşan da kendisi olmuştu. Israrla kızı hastane kanadına götürmeyi teklif etse de, bu ısrarı sonuçsuz kalmış, kızdan güzel bir azar yemişti.
James, bunu hatırlayınca kafasını salladı. Bir süre düşünüp yeniden kıza döndü. "O zaman sen de benim süpürgeme binersin." diye bir teklifte bulundu. Kız, dik dik çocuğa baktı ve, "Süpürge olayını rafa kaldır." dedi.
Çocuk kafasını sallayarak durumu kabullendikten sonra devam etti. "İkinci etapta suyun altında nefes almak için Galsam Otu kullanmış. Profesör Neville ve Dobby sayesinde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gold | james sirius potter
FanfictionGenesis Avéne Zarukort, çağın en zeki cadısı olmaya aday bir genç kızdı fakat başında bir bela vardı: James Sirius Potter. Potter, okuldaki favorisi olan Genesis ile birlikte, altıncı sınıf döneminde büyük bir tehlikeye atılacak ve Bakanlık'ın yenid...