37

989 101 477
                                    

lumos.
 


not: bölüm başında bahsedilen mektup, 34. bölümün girişindeki mektuptur. hatırlamayanlar bakabilir ancak uğraşmak istemeyenler için, bölümün ilerleyen sahnelerinde mektup bulunmaktadır.  <3

yorum bırakmayı unutmayın lütfen, iyi okumalar!

***

bölüm şarkısı: boy epic - dirty mind.

cold inside, darker in the day than the dead of night, doctor, can you help me 'cause something don't feel right?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

cold inside,
darker in the day than the dead of night,
doctor, can you help me 'cause something don't feel right?

***

31 Aralık 2021, saat 23.00

Albus, yazmakta olduğu mektubun sonuna son noktayı ekledi, yazdıklarını kısaca gözden geçirdi ve sancılanan göğüs kafesini göz ardı ederek odasındaki baykuşuna ilerledi. Beyaz, temiz tüylü baykuşuna sarışın öocuğun günlüğünü teslim etti. "Nereye gideceğini biliyorsun, Fliggy." Fliggy, garip bir ses çıkardı ve çocuğun açtığı pencereden dışarı süzülmeden bir saniye kadar önce, çocuğa baktı. Gür kanatlarını açıp odadan ayrılmasıyla, Albus derin bir nefes verdi.

Albus'un Scorpius'u son gördüğü an, o koridorda yaşadıkları andı. Bu ise bir hafta önceydi. Bir haftadır sarışın çocuktan haber alamıyordu. Gönderdiği baykuşlar karşılık verilmemiş bir şekilde geri dönüyor, birlikte Muggle dünyasını gezmeye gittiklerinde buldukları telefon denen o garip Muggle icadını bile açmıyordu. E-posta gönderiyordu ama bir işe yaramıyordu. E-posta göndermeyi, bilgisayar kullanmayı okuldaki Muggle Bilimi dersinde öğretiyorlardı ama Albus bu zamana kadar hiç kullanacağını düşünmemişti.

Kullanmıştı ama bir karşılık alamamıştı.

İşler umduğu gibi gitmiyordu.

Çocuk, derin bir iç çekip odasının kapısını aralarken, sertçe kapanan kapı James Sirius Potter'a aitti. Odasına öfkeyle girmiş, çatık kaşları ile dümdüz karşıya bakıyordu ve bir şeyleri yumruklamak için can atıyordu. James, yatak odasının ortasına doğru ilerlerken kapı açıldı ve içeri tıpkı çocuk gibi sinirli gözüken biri girdi. Harry Potter.

"Dışarı çık baba." dedi James derin bir nefes alıp gözlerini yumarken.

"Konuşmamız bitmedi," 

"Konuşmanın devamının gelmesini isteseydim, yanından ayrılmazdım."

"Buna sen karar vermiyorsun." dedi Harry, öfkeli görüntüsüne rağmen sakin kalmaya çalışarak. Oğlunun üzerinde oluşan baskıdan haberdardı.

gold | james sirius potterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin