Ranní Zmatky

679 25 7
                                    

"Budíček!!!!,, Zakřičely Lussy a Akélla na tvrdě spící Demetri, která se nejspíže nechala unášet svými sny.

"Co? Já nespím! Nespím!,, Vyhrkla Demetri po té co ji vzbudil křik.

"Hahaha,, Zasmála se ironicky.

"Myslím že je čas....,, Řekla Akélla vážným hlasem.Obě dvě nechápaly co se to děje, a na co je čas.Že by na svačinu?Nebo na koupání?Vrtalo jim hlavou."Ach...,, Povzdechla Akélla a odtáhla obě ze skalního převysu kde spala Demetri."Oh, ahojky už jses probrala ty ospalče?,, Řekla chichotavě Seamtri (sestra Demetri).

Demetri koukala s otevřenou pusou jako by na ni mluvily jiným jazykem, a proto neodpověděla.Po chvilce je Akélla dostala až do prostřed území které jím patřilo.Nazývaly ho Posvátný Pařez a to z důvodu že tady je pařez ze kterého byl kdysi vzácý a posvátný strom jménem Diamantový Dub.Nerostly na něm žaludy ani dubové listí, ale překrásné diamantové jablka.Samodřejmě že vlci jablka nejí (kromě Lussy ta je vyjímka je totiž vegetariánka) ale ty jablka byla kouzelná.Nechutnala jako jablka, ale jako to, na co právě myslely.A proto starodávní předkové tento strom uctívaly, a neplýtvaly jeho úrodou.Ale jednou přišla veliká bouře která si vyžádala asi 30 obětí...

A dokonce i tento strom....Od té doby neroste, a je tam jenom posvátný diamantový pařez......

"Kdyby jste neměly děravou hlavu, vzpoměly by jste si, proč sem vás tady dotáhla....,, Řekla Akélla a bedlivě pozorovala co z těch dvou vypadne."Jo jo já už vím proč!!,, Vyhrkla Lussy nadčeně a s pýchou.Akélla kývla hlavou na znamení že může mluvit, a Lussy spustila "Na lov!!!!,,Řekla to tak přesvědčivě, až ji Demetri začla věřit, a tak začla kývat hlavou nahoru a dolů.

Akélla se jen pleskla tlapkou po hlavě a říká: "No to mi dejte racka do pusy, vy si to ze včera vážně

nepamatujete???,, Obě zakývaly hlavou na znamení že ne.Akélla z toho nebyla moc nadšená, a tak jim to raději řekla, protože se bála co by z nich ještě vylezlo."Jdeme hledat Demetriiny rodiče, aby tady nastal pořádný řád a respekt!!,,Nevypadala moc nadšeně....No, vlastně vůbec.."Ahaaa jo už si vzpomínám!,, Řekly obě překvapeným tónem i když si nevzpomínaly že se někdy něco takového dozvěděly...

TAK SNAD SE VÁM TO LÍBILO NO A SNAD TO BUDE MÍT ALESPOŇ NĚJAKOU SLEDOVANOST :D

A OMLOUVÁM SE ZA CHYBY :)

PŘÍŠÍ DÍL BUDE BUĎ ZÍTRA,POZÍTŘÍ A MOŽNÁ I DNESKA :)

TAK ČUSÍK DŽUSÍK!

Úsvit VlkůKde žijí příběhy. Začni objevovat