Nečekaná návštěva

60 9 4
                                    

Vlčice se rozběhly směrem ke Kamennému prameni.

"Je to jen kousek! ,, Zvolala Lussy a zrychlila.

"Co to bylo?! ,, Vykřikla Demetri když viděla něco šustnout v křaku.

"Kde? ,, Odpověděla Akélla a rozhlížela se po okolí.

"To je lovec! ,, Vykřikla Gia když viděla v křaku pušku a potom zahlédla hlavu.

Člověk cosi říkal ale Lussy a Demetri mu nerozuměly ani slovo.

"Gia? Akélla? ,, Řekl a klekl si na orosenou trávu a položil pušku. Gia a Akélla ho poznaly. Byl to člověk který se o ně staral.

"Co?! ,, Divila se Demetri.

"Netušil jsem že vás ještě někdy potkám... ,, Povzdechl si člověk a zabořil ruku do Akélliného kožíšku.

Za chvíly přišel další člověk s puškou kterou namířil na Demetri. Demetri se lekla a začala vrčet. Lovec pušku nabil, namířil a...

"Ne! ,, Vykřikl člověk který se mazlil s Akéllou a Giou. "Jsou hodní... Kdyby nebyly už bych byl mrtví. ,,

Řekl a zasmál se.

"On se nás... Zastal? ,, Divila se Demetri.

"To je divné... ,, Řekla Lussy a otočila se k Demetri.

"Měly bychom je nechat jít a vrátit se do vesnice než na nás zaůtočí... ,, Řekl lovec a otočil se směrek k vesnici.

"Máš pravdu. Bude oběd. ,, Řekl člověk a naposledy se zabořil do měkkých kožíšků vlčic. Potom vstal a naposledy řekl.

" Tak snad se ještě potkáme... A vás neznám, ale srdečně se s vámi loučím. ,, Řekl, otočil se a odešel.

Akélla zůstala ještě chvíly sedět a na tváři se ji objevila slza.

"No tak... Máš nás. ,, Řekla Demetri a společně s ostatníma Akéllu objaly.

JESTLY TAM JSOU CHYBY TAK SORRY XD NA PŮL SPÍM :D
SNAD SE LÍBILO A ČŮS KULÍŠCI!
PS: AŽ SKONČÍ ÚSVIT BUDU PSÁT VÁLEČNÍKY BUDE TO O KOČKÁCH
(TROCHU ZMĚNA NO... XD )

Úsvit VlkůKde žijí příběhy. Začni objevovat