"Takže ty jsi teď princezna lesního království? ,, Ptala se Demetri Michelle.
"Omlouvám se, ale já jsem princezna od jak živa. ,, Odpověděla Michelle a zahleděla se na stromy.
"Je mi líto, ale měly bychom jít domů... ,, Řekla Demetriina matka.
Všichni se rozloučily.
"Jsem moc ráda že jsem tě zase viděla... Škoda že už se nikdy neuvidíme... ,, Řekla smutně Demetri a podívala se na Michelle."Já taky.... Ale zůstanu tady. Navždy. ,, Odpověděla ji Michelle a položila její tlapku na Demetriino srdce. Po rozloučení se Demetriini rodiče, Demetri, Akélla a Lussy vydali zpět domů. Trvalo jim několik dnů než se dostaly zpět domů.
Když se vrátily všichni je přivítali s otevřenou náručí.
"Sete! ,, Zvolala Lussy a rozběhla se za ním.
"Lussy! ,, Zvolal Set a také se rozběhl.
"Tolik jsi mi chyběl! ,,
"Ty mě taky! Bylo to tady bez tebe docela těžké. ,, Řekl Set a objal Lussy.
Najenou je vyrušila Mia.
"Ach, jak krásné shledání! ,, Řekla
"Mio! Promiň ale já už ti nevěřím! ,, Odpověděla Lussy. Mia po chvíly odešla.
"Demetri? Demetri!,, Volal Jack a hledal Demetri v davu.
Jacku? Tady jsem! ,, Svolala Demetri a utíkala za Jackem.
"Víš. Víš Demetri já bych tě chtěl pozvat na... na rande. ,, Řekl Jack a Demetri souhlasila. Potom šli všichni k pařezu a Šaman prohlásil.
"Novým vůdcem se stává Aisara a Darko! Rodiče Demetri a Seamtri! Bývalý vůdci! Nechť vládnou spravedlivě a dobře! ,, Demetriini rodiče přistoupili a kývli.
Demetri se dočkala svého rande, Lussy si ho zopakovala a Akélla... Akélla se zblížila s Lennym.
Nic není silnější než víra ve vlastní síly a mocné přátelství.
DĚKUJI! DÍKY VÁM VŠEM ZA PODPORU! JE TO PRO MĚ VELKÁ ČEST ŽE UŽ JE TOLIK SHLÉDNUTÍ, VOTES A KOMENTŮ! JÁ NEVÍM JAK JINAK TO VYJÁDŘIT, ALE JSEM MOC RÁDA ŽE JSEM SE DOSTALA AŽ SEM! MOCKRÁT VÁM VŠEM DĚKUJI!
A S TĚMA KOČKAMA BUDE MOŽNÁ ZMĚNA MOŽNÁ JE ANI PSÁT NEBUDU JEŠTE NEVÍM. JEŠTĚ JEDNOU DÍKY!
Vaše Wolf Demetri
ČTEŠ
Úsvit Vlků
FantasyPříběh je o smečce vlků. Její vůdkyně (Demetri a Akélla) spolu z kamarádkou (Lussy) se vydají na výpravu aby našly rodiče od Demetri ( Darko a Aisara) při cestě zažijí spoustu dobrodružství, a poznají že přátelství je více než si myslely.....