První kroky k dlouhé cestě

159 14 0
                                    

"Co se to děje??,, Divila se Demetri když ji ráno vzbudilo hlasité vytí. "Jde to od skály.. ,, Pomyslela si. Tiše našlapovala po zarosené trávě aby nikoho nevzbudila. "Kam jdeš tak brzo??,, Ptá se Akélla tichím hláskem. Zrovna v té době vytí přestalo. "Co to?? ,, Ptala se Demetri sama sebe. "Bež spát... Je teprve šest hodin!! Musíme se posílit na tu cestu.... ,, Řekla Akélla a smotala se do klubíčka aby byla v pohodlí a zase usla. "Ale... Já to.. Já to nechápu!!,, Říkala si Demetri v hlavě, a odešla si zas lehnout....

O pár hodin později.

"To už je ráno??,, Říká si Akélla.

"Vstávat a cvičit!!!,, Sotva se malá Sharon probudila, začla skákat a křičet. Utíkala směrem k Lussy. "Lussy, Lussy!!! Set tě opravdu miluje!!!,, Kričela. "Co???,, Lussy nechápala co děje. Sotva se vzbudila, ani se neprotáhla a slyší to hrozné jméno "Set". "Ale no tak Sharon.... Set má jinou....,, Říká Lussy nespokojivě. "Mysli si co chceš... Ale Set tě má vážně ale opravdu vážně rád... Kvůly tobě ráno vyl... No tak já půjdu. Ahojky. ,, Řekla Sharon a odešla. "Že by... ,, Pomyslela si Lussy a utíkala za Demetri. "Demetri? Haló Demetri!! Jsi tady? ,, Křičela u skalního převysu kde Demetri spala. Ale nebylo ji k nalezení. " Možná je u Akélly... ,, Lussy utíkala k  Akélle takovým tempem až skoro ztratila dech. "Akéll.. Ak.. Akéllo!!,  Začala křičet. "Lussy?? Haló Lussy jsi to ty? ,, Odovídala křikem Akélla a začla utíkat směrem k Lussy. "Lussy jsi v pořádku? Co tady děláš? ,, Vyzvídala ji Akélla. Po chvíly přiběhla i Demetri. "Set... Set....Set!!! To je ono Set!!!,, Vyhrkla Lussy a utekla směrem ke skále. "Cože??,, Říkaly si Akélla a Demetri. Po chvíly to Demetri nedalo a rozběhla se za ní. "Počkejte holky!! Počkejte!! ,, Zavolala Akélla a taky se rozběhla.

"Sete!! Sete!!! Halo si tady?? Sete!!! ,, Volala Lussy z veliké skály kde doufala že ji Set usliší. "Lussy?? Lussy!!! Tak přece ti jen došlo že to co jsem říkal je pravda!! ,, Křičel na Set na Lussy. "Jo.. Jo došlo!! Jsi ten.. ,, Nestihla to doříct a Set ji políbil. No, vlastně ji olízl nos. "Miluji tě Lussy!!!,, Řekl Set. "Já tebe taky!!! ,, Odpověděla Lussy a začla výt. Set se bez přemlouvání přidal. Za pár minut je Demetri a Akélla dohnaly. "Jak romantické... ,, Řekla s úsměvem Akélla. "Musíme jít Lussy.... ,, Dodala Demetria Lussy naposledy políbila Seta. "Už musím... ,, Zašeptala Lussy a odběhla s Demetri a Akéllou. Po tom co se rozloučily se napily, a naposledy se najedly na tomto uzemí.. "Budeš mi chybět...,, Řekla Seamtri Demetri a objala ji. "Ahojte!! Ahoj!!!!,, "Šťastnou cestu!!,, Ozývalo se z davu. " Tak... A jdeme na naší velkou výpravu... ,, Oznámila Demetri a Akélla ji požduchla. Cesta může začít!

DÍKY ZA ČTENÍ A SNAD TO SDÍLÍTE :) A ODPUSTÍTE PŘÍPADNÉ CHYBYČKY ;)
PÁPÁ AGETI 707
TARATARAAATARARA!!!

Úsvit VlkůKde žijí příběhy. Začni objevovat