Když mlha zmizela před vlčicemi se objevilo vojsko vlků.
"Další boj už nezvládnu. ,, Řekla Demetri a zakašlala.
"Nepřišli jsme s vámi bojovat. Přišli jsme vám poděkovat. Zachránily jste lesní království!,, Zvolal bílí vlk který měl na srsti podivné zelené symboly. "Princezno Michelle. Přistupte a zřete naše zachránce! ,,
Z nebe se snesla záře a za chvíly se proměnila na bytost.
"Michelle?! ,, Zvolala Demetri když ji spatřila. Michelle si ji však nepamatovala. Na jeji počest si všichni vlci sedli a sklopili zrak. Jediná Demetri, Lussy a Akélla to neudělaly.
"Proč pak se neklaníte?,, Zeptala se jich Michelle. Odpovědi se však nedočkala. Vlčice se na ni vrhly a pořáadně ji objaly.
"Co se to děje! Pusťe mě! Okamžitě! ,, Zakřičela Michelle. Na její povel se ji vlčice pustily a smutně na ni hleděly.
"Ty si nás nepamatuješ? Byly jsme nejlepší kamarádky. ,, Demetri byla zklamaná.
"Ne. Měla bych? ,, Zeptala se Michelle zoufale. Najednou vojsko ustoupilo stranou tak aby uprostřed byla mezera. Prostředkem přišly Demetriiny rodiče.
"Demetri! Demetri, zlatíčko moje! ,, Zvolala její matka a hnala se za ní.
"Mami! Tati! Jste v pořádku? ,, Zvolala Demetri a objala svou matku. Přidal se i její otec.
"To jsou tvoji rodiče?,, Ptala se Michelle.
"Ano. ,, Řekla Demetri. Rodiče ji pustily a Demetri šla za Michelle.
"Michelle, musíš si vzpomenout. Musíš! Chápeš? Musíš! Ty musíš! Vzpomeň si na to jak jsme bojovaly! Jak jsme se poznaly! Vzpomeň si! Vzpomeň... Vím že někde tam hluboko je ta stará Michelle. Vím to!Michelle... ,, Demetri tekly slzy. Bylo to pro ni těžké. Michelle se před očima zjevilo vše co prožily.
"Demetri! ,, Zvolala Michelle a objala ji. " Lussy! Akéllo! ,, Všechny se objaly.
MOC VÁM VŠEM DĚKUJI! SICE TO ČTOU JEN TŘI OSOBY, ALE DÍKY!
1,09 K. PŘEČTENÍ! DÍKY DÍKY DÍKY!
BUDE ASI JEŠTĚ JEDNA NEBO DVĚ KAPITOLY ;)
ČTEŠ
Úsvit Vlků
FantasyPříběh je o smečce vlků. Její vůdkyně (Demetri a Akélla) spolu z kamarádkou (Lussy) se vydají na výpravu aby našly rodiče od Demetri ( Darko a Aisara) při cestě zažijí spoustu dobrodružství, a poznají že přátelství je více než si myslely.....