Nalezení

58 9 0
                                    

"My jsme na území jednoho z největších tyranů?!,, Divila se Demetri a zaposlouchala se do zvuků kolem nich. Představovala si jak Jack sedí někde tady na zemi a všem rozkazuje. Nedokázala si představit že by tady seděla ona a ostatní by si podřizovala.

"Kledba zněla: Pošpiníš-li majetek můj, špatně skončíš. Jako kámen navždy zůstaneš, žít budeš ve lžích. ,, Řekla vlčice.

"Omlouváme se že jsme se nepředstavily. Já jsem Demetri tohle je Lussy a Akélla. ,, Řekla Demetri.

"Já jsem Aster. Jsem bývalá šamanka. ,, Řekla vlčice.

"Mohla by jste nám pomoct? ,, Zeptala se Lussy a doufaala že řekne ano.

"Tak se pojďme podívat na zoubek té záhady. Tak povídejte. ,, Řekla Aster a sedla si. Demetri ji vše řekla a po dlouhé době Aster promluvila.

"To nebude jen tak... Diamantovou skálu střeží smečka která se dochovala po Jackovi. Jestly je chcete zachránit, musíte je porazit... ,, Řekla Aster zoufale.

"A potom? ,, Zeptala se Akélla.

"Potom nic... Potom budou zachráněni a s němi i ostatní kteří byli zakletí. ,, Odpověděla Aster.

"Neříkala jste že už tady zlo není? ,, Zvídala Lussy.

"Ano. Diamantové skály ale nepatří tak docela kamennému prameni. Proto se to nepočítá. Až k nim půjdete, vyhýbejte se keříkům s fialovými listy. Důvod vám neřeknu... Bojovníci jsou tři. Jeden bílý, druhý černý a třetí šedý. ,, Vysvětlila Aster.

Vlčice se vyspaly a druhý den ráno vyšly na cestu.

Šli přes zelený vrch, močálové údolí a les.

Došly k diamantové skále a do cesty se jim postavili bojovníci.

Snažila jsem se :D
SORRY ZA CHYBY XD
ČUSKY BUSKY

Úsvit VlkůKde žijí příběhy. Začni objevovat