Boj

89 11 6
                                    

"Co tu pohledáváte?! ,, Řekl šedý vlk. Nevypdal zrovna dvakrát nadšeně.

"Jdete k Diamantové skále?!,, Tázal se jich černý vlk.

"Jak jste našly cestu?! ,, Řekl bílí vlk a zlověstně zavrčel.

"Musíme. Teď nebo nikdy! ,, Zvolala Demetri a na její povel se vlčice rozběhly proti vlkům. Lussy se vrhla na bílého vlka, Akélla na šedého a Demetri na černého. Chvíly vyhrávaly vlčice, chvíly vlci. Černý vlk skočil na Demetri a zakousnul se ji do nohy. Demetri ho odkopla a vlk se svalil z kopce dolů.

Chvíly to vypadalo že Demetri vyhraje. Ale najednou se vlk zvedl a srazil ji k zemi.

"Co tady chcete?!,, Vrčel černý vlk na Demetri kterou tlapama pevně svíral.

"Jdeme hledat moje - moje rodiče. Měly by být uvěznění někde - někde tady...,, Řekla Demetri koktavím hlasem. Černý vlk se zadýchal a pustil ji.

"Běž. Běž, a zachraň svoje rodiče! Dělej že jsi mě zabila! ,, Řekl. Demetri běžela do kopce a viděla jak se Lussy a Akélla rvou s cizími bojovníky. Skočila na bílého vlka a svalila ho na zem.

"Zabila jsem jeho, a zabiju i tebe! ,, Demetri předstírala že ho opravdu zabila.

Zakousla se vlkovi do tlapy a škrábla ho do ucha. Vlk se lekl a utekl daleko za lesy. Sotva se otočila viděla jak se Akélla rve se šedým vlkem. Vlk ji stáhl na zem a chtěl ji kousnout do krku. Akélla se ale nedala a tlapama ho odhodila. Vlk se skutálel to propasti ve které byla voda.

"Akéllo! Lussy! Jste v pořádku?,, Ptala se Demetri a rozběhla se k nim.

"Ano jsme. ,, Odpověděla Akélla a objala Demetri s Lussy.

Nebe se rozestoupilo a objevila se mlha. Na chvíly nebylo nic vidět...

ZVLÁŠTNÍ PODĚKOVÁNÍ PATŘÍ RAVEN BLACK BIRD A LITTLE DRAGON 02.
MOC VÁM DĚKUJI!
I ♥ YOU

Úsvit VlkůKde žijí příběhy. Začni objevovat