"Ráno, ráno, ráníčko! Ráno, ráno, ráníčko! Dřív než výjde sluníčko, dřív než výjde sluníčko... ,,Zpívala Lussy aby se probrala a dala ostatním na jevo že je ráno. "To je ale hluk!!,, Přikryla si Michelle hlavu senem a snažila se Lussy neposlouchat. Demetri se protáhla a pozdravila Michelle. "Ahojky. Toho krákorání si nevšímej...... Ona má takový zlozvyk... Náš Šaman ho neuměl nazvat jinak než Krákorací syndrom.. Ale neboj není nakažlivý. ,,
Usmála se Demetri.
"Aha... To jsem ráda... ,, Řekla Michelle a šla za Lussy. "Ehm.... ,, Lussy ji přes její zpěv neslyšela. "Ehm!!!! ,,
"Co??? Oh.. Jo hele tebe jsem se chtěla zeptat co tady děláš?! Ale spala si tak sladce že jsem tě nechtěla vzbudit. Říkala Lussy a měnila výrazy jako by jste ji přepínaly ovladačem.
"No, Demetri ti to řekne.... ,, Řekla Michelle a podívala se na ni.
Demetri řekla Lussy historku z noci a Lussy kývala hlavou že tomu rozumímí i když tomu tak nebylo.
"Aha... ,, Řekla.
"Akélla ještě spí?,, Zeptala se Demetri a všichni odvrátily pohled na spící Akéllu která měla tělo zavrtané v seně a hlava ji čouhala ven. "Hele jak rozkošně slimtá! ,,Říkala Lussy a smála se.
"Co bude na snídani? ,, Zeptala se Michelle.
"Ještě ani nejsi v partě, a už ti máme chystat jídlo?! ,, Odpověděla Lussy a rozlobeně se podívala. "Někdy je poněkud agresivní... Jen vyhrožuje ale nikdy by to neuďala... Když jsme byly malé, omylem jsem ji rozbila stavbu z dřívek a ona mi vyhrožovala že mi vypíchne oči..... A hele! Vidíš že vidím! ,, Řekla Demetri. "Já to slyším!!! ,, Zvolala Lussy a otočila se na Demetri a Michelle.
Zatím co si Akélla ze spaní pochrapávala, Demetri a Michelle musely poslouchat "krákorání" Lussy.
"Porada!!!,, Křičela Demetri aby se mohly všichni shromáždit na poradu. "A co Akélla??? ,, Žárlila Lussy na Akéllu, protože ona musela sedět na zemi a poslouchat kecy, a Akélla si mohla pohodlně slimtat a spát.
"Musíme si vyjasnit co se tady děje. ,,
Řekla Demetri a všechny tři si sedly na trávu do kola a poslouchaly Demetri.
NO SNAD ODPUSTÍTE CHYBY A....
PAPA TORTOLINY XD
ČTEŠ
Úsvit Vlků
FantasyPříběh je o smečce vlků. Její vůdkyně (Demetri a Akélla) spolu z kamarádkou (Lussy) se vydají na výpravu aby našly rodiče od Demetri ( Darko a Aisara) při cestě zažijí spoustu dobrodružství, a poznají že přátelství je více než si myslely.....