Lussyno překvápko

243 19 4
                                    

"Tak se zase uraž!!! Jak to máš ve zvyku!!,, Zavolala Akélla na Demetri která kráčela k Šamanovy a k Seamtri."Vidím že mě máš teda pěkně přečtenou!! Podvodnice!!,, Zavolala na ní Demetri s pocitem že už ji nechce vidět ani slyšet. "Ale no tak holky jsme kamarádky,, Usmála se Lussy a zkoušela ty dvě usmířit. Ale nikdo ji nevěnoval pozornost, a tak se odešla rozloučit s ostatními členy smečky "Budeš nám tu chybět. Hlavě když na nás budou útočit... Snad to zvládnete a vrátíte se v pořádku i s novým vůdcem... Nepřežil bych kdyby se ti něco stalo... Nechci tě stratit...,, Řekl Set a dal Lussy pusu.

"Eeee..,, Docházely ji slova. "Neboj vy no teda my to zvládneme i vy jsi dobrý strážce.,, Usmála se Lussy na Seta a odešla k pařezu. Set tam stál jako by ho oslnila záře Slunce. "Ty si ale.... Měl jsi ji pozvat na rande... Když vám to tak pěkně záčíná.,, Pobídl ho Jack s úsměvem. "Ty by jsi měl pozvat Demetri.... Uplně jde vidět jak u ní slimtáš...,, Zasmál se Set a požduchnul Jacka. "No.. Já bych ji pozval ale..,, Docházely mu slova. "Ale no víš jde na tu výpravu a.... Nechci jí tím randem nějak... No ... Jaksi rozhodit. ,, Zachichotal se Jack jako by měl ze vším pravdu. Set se jen obrátil k pařezu a pobídl Jacka jestly nejde s ním. Jack se připojil a odešly.

"Zítra!!!???,, Vykřikly Akélla, Demetri a Lussy. "Vždyď jsme měly jít dneska!!,, Řekla Demetri překvapivě a obrátila se na Lussy. "No... Tak když už jsme si to vyjasnily mohly by jste se dát do pořádku a usmířit se nebo ne??,, Řekla Lussy a pousmála se. Chvíly váhaly jestly se majì usmířit nebo zůstat nepřátelkyně. Ale jelikož jejich hádky nikdy netrvaly více než týden, usmířily se. "Aho....A..Ahoj no ahoj Lu Lussy...,, Koktal Set. "Oh, ahojky Sete. ,, Pousmála se Lussy a věnovala mu pozornost. "Tak co potřebuješ?? ,, Set pokračoval , ale tentokrát s větším odhodláním. Ale pořád se mu hlavou honilo jen to jestly ho odmítne nebo co mu vlastně řekne. "No víš... Když už zítra jdete na tu výpravu , chtěl bych tě... No víš pozvat ,, Nestihl do říct větu a Lussy mu skočila do řeči. "Na rande??? ,, Zaskočilo ji. "No.. Ne ne na rande ne to jsem vůbec nemyslel... ,, Vymlouval se a Lussy mu zase skočila do řeči. "Vážně? To je... To je škoda... Jinak bych ráda šla.. ,, Setovi došlo že by to mohlo vyjít a tak řekl: "No myslel jsem rande! Rozumněl jsm ti... Eeeee.. Srande!! Víš?? ,, Lussy se pousmála a řekla "Tak v šest u vodopádu?,, "Domluveno,, A potom šly každý svou cestou. Set šel za Jackem a Lussy za Demetri a Akéllou. "Takhle se na to musí kámo... ,, Řekl hrdě Set Jackovi.

" Výtaha ,, Řekl si Jack.

"Holky tomuhle neuvěříte!! ,, Chlubí se Lussy. "No tak povídej!! ,, Říká Akélla. "Set mě pozval na.... RANDE!!!! ,, Artikulovala Lussy a všechny holky se začly radovat s ní.

"Teď je jen otázkou kdy pozve na rande Jack tebe. ,, Řekla Lussy Demetri. "Mě??? Ale Jack mě určitě

rád nemá... ,, Popírala Demetri. "Blázníš ?? Uplně je na tebe nažhavený!!! ,, Řekla Akélla. "Jo doslova tě žere. ,, Řekl Set a potom odešel. "Mě? To jako vážně?? ,, Stále se ptá Demetri.

NO DOUFÁM ŽE SE VÁM TO LÍBÍ, A SNAD TO BUDETE ČÍST OD ZAČÁTKU DO KONCE ;)

NO TAK ČUSKY RACKOVÉ :D

Úsvit VlkůKde žijí příběhy. Začni objevovat