"Jsem naštvaný.... Hodně ale hodně moc naštvaný! ,, Říkal Toby Michelle a svíral ji packou krk.
"Ale já jsem ti nic neudělala! ,, Vzpírá se Michelle ale Toby ne a ne ji pustit.
Michelle byla opravdu zoufalá a tak ji napadlo jen jedno. Přišly na řadu drápy. Michelle se snažila packou dostat k Tobymu obličeji aby ho škrábla. Nakonec se ji to povedlo.
Škrábla ho na čumák. Toby se polekal a sundal tlapku z Michellineho krku. "Au!! ,,
"Promiň... Chtěla jsem se odsud dostat...,, Řekla Michelle a hned jak ji pustil utíkala na pomoc Akélle která visela na kraji pevniny a dělil ji kousek od spadnutí do propasti. Držela se zubama i drápama.
Michelle ze zadu skočila na vlka který chtěl Akéllu zhodit do propasti tím že ji šlápne nohou na packu.
Skočila mu na záda a zahryzla se do něj. Nejdříve do zad a potom do krku aby mu rozkousla tepnu. Když se ji to podařilo neváhala a utíkala na pomoc Akélle. Chytla ji za tlapky a vytáhla nahoru. Potom si všimla Demetri která nohou hýbe sem a tam a snaží se vyhýbat kousancům svého protivníka. Michelle se vlkovy tentokrát zahryzla do ucha, ale tenhle byl silnější a odhodil ji pryč. Potom se k ní přiblížil a chtěl na ni skočit ale jak to uviděla Demetri, skočila na něj z boku a tím ho odhodila. Zakousla se mu do krku.
Potom přiběhla Akélla a společně šly zachránit Lussy. Vlk si jich všiml a tak si už nevšímal Lussy, ale těch třech kteří ho obklíčily. Lussy se vzpamatovala a obklíčila ho s holkama. Potom se na něj vrhly a pokusily se ho zhodit do propasti. Povedlo se jim to a jásaly. Ovšem si nevšimly Tobyho který se vzpamatoval a potichu šel Michelle po krku. "Michelle za tebou! ,, Vykřikla Demetri těsně než Toby skočil Michelle po krku. V tu chvíly nemohl nikdo nic dělat.... Michelle ležela na zemi z rozkousnutou tepnou, a tekla ji krev. Nejen krev ale i slzy. "Mám vás ráda.... ,, Tak zněly její poslední slova... Potom odešla.... "Ty... Ty!! Ty jsi mi zabil kamarádku! Holky, na něj! ,, Vykřikla Demetri a všechny se na něj vrhly.
Vrčely a štěkaly zlostí a na znamení že ho zabijou. Jak se jich Toby bál a couval, nevšimnul si propasti a tak do ni spadl....
Potom všechny utíkaly za Michelle.
"Michelle.... Promiň... Znaly jsme se takovou chvíly, ale i tak jsi naše kamarádka... A vždycky budeš... ,, Říkala Demetri se slzama v očích.
"Zachránila jsi nám život!! ,, Řekla Akélla.
"To se cení.... A moc! ,, Řekla Lussy a společně se k Michelle naposledy přitulily.
Michelle je na cestě do světa kde ji bude lépe......
TOHLE BYCH CHTĚLA VĚNOVAT RAVEN BLACK BIRD PROTOŽE MĚ TĚŠÍ ŽE TO ČTE ;) A JE TO I PRO TNAKENOV A WOLFSTEPS ;)
DÍKY HOLKY!
ČTEŠ
Úsvit Vlků
خيال (فانتازيا)Příběh je o smečce vlků. Její vůdkyně (Demetri a Akélla) spolu z kamarádkou (Lussy) se vydají na výpravu aby našly rodiče od Demetri ( Darko a Aisara) při cestě zažijí spoustu dobrodružství, a poznají že přátelství je více než si myslely.....