Když došly k potoku, Demetri si nemohla všimnout zeleno rudých prutů plazících se na zemi. Nejdříve si myslela že jen sní ale později si uvědomila že je to skutečnost. "Co to je?,, Zeptala se neklidně. "To jsou pruty červené vrby. Ale ne to jsou pruty červené vrby!! ,, Uvědomila si Akélla, a rozkazovala ostatním aby se daly na útěk. "Au! ,, Zakřičela Demetri když zakopla o kámen a spadla na poraženou větev šípku. "Au! To bolí!! ,, Naříkala. Rudá krev ji stékala po noze až dolů. Jenže tohle nebyl obyčejný šípek. Byl to šípek obrovský. Veliký asi jako mladý smrček. "Holky!! Já s tou nohou dál nemůžu!! ,, Křičela. Nikdo ji neslyšel a tak křičela více a více hlasitěji. Nakonec se ji podařilo aby se otočila Akélla. "Demetri! Pozor! Za tebou!! ,, Zakřičela Akélla když se na Demetri řítil červený prut vrby, který ji chtěl lapit. "Né!! Prosím! ,, Křičela Demetri na pruty. Když je viděla z blízka všimla si že mají malinké oči. Kolem každého prutu byla jaká si průsvitno černá bariéra. Vypadalo to jako by byl strom a jeho pruty začarovaný černou magií. "Černa magie! ,, Vyhrkla Demetri těsně před tím než ji pruty lapily za nohu jako svou kořist. " Neškubej sebou! Tím ho jen rozčílíš! ,, Volala Akélla na splašenou Demetri která vysela hlavou dolů s krvácející nohou. Pruty se začly zvětšovat až vypadaly jako chapadla.
Nakonec se ze země vynořil kmen vrby, který měl strašidelě poškrábaný obličej. Demetri se bála a čím déle vysela hlavou dolů, tím více s sebou škubala. Vrba zařvala, a Demetri a ostatní se lekly. "Co budeme dělat?? Nemůžeme ji tak nechat! ,, Říkala zoufale Lussy.
"Budeme za ni bojovat!! ,, Zakřičela Akélla a rozběhla se proti vrbě. Zahryzla se zubama a zachytila drápama. Vrba začla ještě více řvát aby Akéllu odstrašila ale Akélla se nedala a nepouštěla se. Snažila se ji drápat a kousat. Najednou ji odhodilo mohutné chapadlo vrby. Akélla spadla na zem a poranila si přední nohu o kámen. "No bezva... Teď tu máme dvě zraněné! ,,Říkala Michelle a šla za Akéllou. Lussy neváhala a také šla na pomoc Akélle. "Nenechám tě zabít moje kamarádky!!! ,, Křičela Lussy a rozběhla se na chapadlo. "Já nechci vás! Chci jen tuhle! ,, Zakřičela vrba a zvedla Demetri nahoru. Potom odhodila Lussy a ta se zkutálela do šípku.
NO SNAD SE LÍBILO A SNAD OCENÍTE MOJI SNAHU XD
AHOJKY KULÍŠCI ;)
ČTEŠ
Úsvit Vlků
FantasiaPříběh je o smečce vlků. Její vůdkyně (Demetri a Akélla) spolu z kamarádkou (Lussy) se vydají na výpravu aby našly rodiče od Demetri ( Darko a Aisara) při cestě zažijí spoustu dobrodružství, a poznají že přátelství je více než si myslely.....