"Máš to dost poraněný....,, Říká Lusy Akélle když ji vázala ránu na přední noze listem.
"Au! Nemúžeš to udělat tak, aby to tolik nebolelo?! ,, Zlobila se na ni Akélla a snažila se přes tu všechnu bolest sebou neškubat aby si to neporanila ještě víc. Zatím co Lussy ošetřovala Akélle rány, Michelle se snažila donutit Demetri aby něco snědla.
"Musíš něco jíst... Jinak umřeš! ,, Nabádala ji Michelle ale Demetri si stála za svým.
"Ale já nemám hlad!!! Ani žízeň... ,,
"Tak dobře... Ale nezapomeň že tady jsme pro tebe a kdyby tě cokoliv bolelo nebo si měla s něčím problémy, řekni nám a mi ti pomůžeme...... ,, Řekla Michelle a šla za Akéllou a Lussy.
"Jo já vím... ,, Řekla si Demetri pro sebe a pokusila se zvednou ze země. První stála na předních nohách a za chvíly se vyhoupla na čtyři. Zadní noha ji bolela ale věděla že se nesmí vzdát hledání svých rodičů. Za chvíly kulhavým krokem došla za Akéllou, Lussy a Michelle. "Možná bych něco snědla... ,, Usmála se Demetri. Na Michelle šlo poznat jak je ráda že Demetri hladem neumře. Ale nikdo ani netušil že každou chvíly budou bojovat o holý život. Když Demetri něco snědla, Akéllu přestala bolet noha a obě dvě se postavily na všechny packy, šly dále. Samodřejmě že něco snědla i Lussy, Akélla a Michelle. Potom se napily a pokračovaly v cestě do Modrého údolí.
"Ještě kousek a jsme tam! ,, Zvolala Demetri když viděla údolí.
Najednou je obklíčila smečka vlků. Všem byla naprosto cizí ale Michelle v nich poznala jednoho kluka který byl ze stré smečky vyhnán stejně jako ona. "Michelle?,, Říkal kluk.
''Toby?,, Říkala Michelle která chlapce očividně poznala.
"Znovu se setkáváme.. Kamarádko!,,
"Ano..... Ale doufala jsem že už se nepotkáme! ,,
"Neboj... Vidíš mě naposledy! A stejně tak i ty svoje kamarádky!,, Řekl Toby mstivě a podal rozkaz smečce. "Útok!!!! ,,
Smečka začla zápasit. V tu chvíly byly ti čtyři doslova bezbranný. Nějaký šedo černý vlk skočil na Demetri který se ji chtěl zahryznout do nohy, ale Demetri se mu v čase vyhla a on kousl do trávy.
Vlk s bílo krémovým kožichem se vrhnul na Akéllu a snažil se ji povalit z kopce do propasti, ale Akélla mu stále utíkala. Modré oči a jizva na levém boku. To byl soupeř od Lussy. Její tenké nohy opoti jeho neměly velkou šanci. A nakonec Michelle. Proti ni se postavil velký a mohutný Toby. Jeho oči byly tmavě červené a prolité zlostí.
SNAD SE LÍBILO A ČUS KŘUPKY :)
ČTEŠ
Úsvit Vlků
FantasyPříběh je o smečce vlků. Její vůdkyně (Demetri a Akélla) spolu z kamarádkou (Lussy) se vydají na výpravu aby našly rodiče od Demetri ( Darko a Aisara) při cestě zažijí spoustu dobrodružství, a poznají že přátelství je více než si myslely.....