"Jdete už?? Koná se obřad....,, Postrčil je Jack který směřoval k Posvátnému Pařezu kde se obřad konal."Ale ne...Už je můj obřad?,,Zeptala se nespokojeně Demetri.
"No jasně že jo!Budeš oficiální vůdkyně smečky dokud nenajdeme tvoje rodiče...Ale ti se najdou raz dva ne?,,Říka Lussy a Demetri nejistě přikivuje."Snad jo...Ale nechápu to, proč nenasadí na místo vůdce někoho odvážnějšího, a vyspělejšího než já!!Vždyť mě je sotva 17, a už mám být oficialní vůdce?Dobře pochopila bych, kdybych tady velila jen do doby než by jsme nenašly moje rodiče....Je to nefér...Takhle jsem to nechtěla....A proč není vůdkyně Seamtri když je starší?!,,
Demetri stále nechápavě koukala do země. "Já bych vůdkyní byla..Ale když ses narodila ty, onemocněla jsem....A tak na vedení pověřily tebe...Nechápala jsem to....Vždyť já sem starší!A ty opravdu nechceš vést smečku??,, Řekla ochotně Seamtri.
"No, ani ne... Patří to tobě!!! Ty jsi ta pravá! Alespoň do doby než by usoudily naši rodiče jak by to bylo dále...,,Usoudila Demetri a Seamtri souhlasila."Nechť obřad může začít!,, Prohlásil šaman, a zavolal Demetri.
Demetri a Seamtri všem řekly co se tady děje a šaman souhlasil.
"Oficiální vůdce smečky je Seamtri!,,
Prohlásil.Všichni šly pogratulovat Seamtri, a Lussy z Akéllou šly za Demetri. "Proč. Proč ses vzdala svého místa?! Já myslela že je to náš životní sen!,, Řekla Akélla omrzele.
"Nechtěla sem vládnout! A je to tvůj sen....Ne náš....,, Odpověděla Demetri sklesle a odešla se rozloučit.
AHOJTE SNAD SE LÍBILO
NO A KAŽDOPÁDNĚ SE OMLOUVÁM ZA CHYBY ;)TAK ČUSKY PUSKY BRUSINKY MANDARINKY PALAČINKY RODODENDRON TROLOLOLOLO !!!!!!!!!!!!!!!!!ČŮŮŮŮŮS!!!!!!!!!!!!!!!!!
ČTEŠ
Úsvit Vlků
FantasyPříběh je o smečce vlků. Její vůdkyně (Demetri a Akélla) spolu z kamarádkou (Lussy) se vydají na výpravu aby našly rodiče od Demetri ( Darko a Aisara) při cestě zažijí spoustu dobrodružství, a poznají že přátelství je více než si myslely.....