"Ale... ,, Řekla Akélla ze slzama v očích a otočila se k Demetri zády.
"Ale co?! Akéllo... Je mi to líto ale přátelství plné zlží a sklamání... To není nic pro mě... ,,
" A kdo ti zachránil život před tou vrbou?! ,,
"No... Ty... Ale i Lussy a Michelle! A ty mi alespoň nelhaly! ,,
Demetri celá zničená se zřítila k zemi když skrz ni proletěl paprskem Giiny ledové moci. "Nemám se proč stydět... Sestra mě zradila! ,, Slyšela Demetri ve své hlavě pronikavé hlasy. Ten hlas zní jako... Gia! "Nee!! Demetri! Co jsem to udělala?! ,, Slyšela další hlas který jí připomínal Akéllu. Demetri začala postupně zamrzat od tlapek až po ouška. "Demetri!!! Né! To né! Gio! Co jsi.. Co jsi to provedla! ,, Křičela Akélla a rozběhla se za Giou. V tom Gia zvedla tlapku a vytvořila kolem Akélly ledovou bublinu která se postupně zmenčovala.
"To nemůžeš! Nemáš na to právo! ,, Křičela Akélla na Giu.
"A proč ne? Jsem přece starší! ,, Odpověděla ji zlověstně Gia a obrátila se na Lussy která se snažila rozdrápat led ve kterém byla Demetri uvězněná. I když byla Demetri pod ledem, slyšela a viděla jak Gia drtí její nejlepším kamarádkám srdce a duši.
"Demetri! Já tě z toho dostanu!,,
"Už zase? Zase ty hlasy...,, Říkala si Demetri v hlavě. Tento hlas ji připomínal Lussy. "Že bych... Cože!? No to snad ne! Umím číst myšlenky! ,, Říkala si Demetri v duchu. Napadlo ji že by mohla umět myšlenky i vysílat."Lussy slyšíš mě? ,, Zeptala se v hlavě a bedlivě se soustředěla na Lussy.
"Cože?! Eee... Jo slyš. ,, Lussy nestihla doříct to co chtěla a do zad se ji zabodl ledově ostrý šíp který si Gia vytvořila pomocí své moci. Lussy cítila jak ji přestává proudit krev v žilách a jak její srdce odbíjí předposlední úder. Cítila že umírá. Demetri mrzla a led ve kterém byla uvězněná se stále ochlazoval. Její srdce bylo chladné jako to Giino. Pomalu přestávala dýchat. Akélla nemohla uvěřit tomu, že její kamarádky umírají jen kvůly její namyšlené sestře která chce být ta nejlepší a nejmocnější. "Dost!!! ,, Zakřičela Akélla a Ledová bublina se rozpadla na tisíce třpytivých kousků. "Ty jsi zrůda! Zabíjíš nevinné a myslíš si že jsi nejlepší! Ale s tím je konec! ,, Akélla se postavila tváří v tvář své starší sestře.
"Tohle skončí! ,, Hned jak dořekla tuto větu se ji rozzářilo srdce v červenné barvě a vyletělo z něj jakési ,,Kouzlo" které Giu zasáhlo do srdce. Gia se zhroutila na zem s jejím dopadem vše ledové roztálo. Lussy se mohla zvednout ze země a Demetri se mohla hýbat. "Gio? Gio!? Ne... Gio... Já.. Já jsen zabila vlastní sestru!?,, Naříkala Akélla a složila se k zemi kousek od Gii.
"Je to tak lepší..,, Utěšovala ji Demetri.
"Ano ale... Gia je mrtvá! Je mrtvá chápeš?! Já! To já jsem ji zabila... ,, Řekla Akélla a položila tlapku na Giu která ležela na zemi. V tom jako by do Akélliny tlapky proudila jakási zelená energie, a Gia se začala probouzet.
"Akéllo! Ty jsi ji oživila! ,, Křičela na ni Lussy.
"No jo! Já mám moc uzdravovat!,,
"Jak no jo!? Zdrhejte než nás bude zase chtít zmrazit!!!,,
Když se Lussy otočila a chtěla utéct Demetri ji chytla za ocas a řekla.
"Co když už není zlá?,,
"To si nemyslím... ,,
Gia se zvedla, oklepala se a vyděšeně povídá.
"Co to?! No to snad ne! Akéllo moje! Jsi to vážně ty?! ,,
Ostatní nechápaly proč ji Gia uvítala z otevřenou náručí.
"Ano jsem... Co ti bylo?! ,, Ptala se ji Akélla.
"No... To je na dlouhé povídání.. ,,
"Prosím! Chceme to vědět! ,,
"Tak dobře... Když jsem utekla našla jsem jeskyni. Vlezla jsm do ní a tam mi hlasy řekly že mám jít na prašnou skálu. Bála jsem se ale Zakhuris říkal že máme takovéhle hlasy poslechnout. Nikdy nám nechtějí ublížit ale pomoct. Když jsem tam došla, potkala jsem vlka. Jméno jsem neznala a do dneška neznám. Řekl že mám v sobě černou magii a já jsem mu podlehla... Věřila jsem mu! Ale lhal mi... Měla jsem se setkat s jiným vlkem... Ale on ho uvěznil aby mě mohl obalamutit. Tu noc do mě tu černou magii dostal.... Nemohla jsem se hýbat! Ani slůvko říct! Byla jsem jako uvězněnná v cizím těle... Jen jsem musela sledovat jak drtím srdce nevinným tvorům... To ty jsi mě spolu ze svýma kamarádkama osvobodila... Sama bych takhle zůstala až na věky a pravděpodobně bych nechala zmrnout celou zem.... Díky tvých uzdravovacích schopností jsem tady taková jaká jsm byla. ,, Řekla Gia a usmála se.
SNAD SE LÍBILO A ČUSKY KŘUPKY!
JOP XD
ČTEŠ
Úsvit Vlků
FantasyPříběh je o smečce vlků. Její vůdkyně (Demetri a Akélla) spolu z kamarádkou (Lussy) se vydají na výpravu aby našly rodiče od Demetri ( Darko a Aisara) při cestě zažijí spoustu dobrodružství, a poznají že přátelství je více než si myslely.....