Láska A Zklamání

182 16 3
                                    

Potom odešly. V šest hodin šla Lussy k vodopádům kde ji čekal Set. "Ahoj Sete... ,, Řekla. "Ahoj Lussy. ,, Pousmál se Set. Ze zadu ke kažému přiběhly vlčata která je na schvál postrčila aby si daly pusu. "Ach, co to?? Jako by do mě někdo žduch...,, Lussy se otočila a za sebou viděla malou Sharon a malého Drewa. " Vy rošťáci,, Řekla. O pár minut rande skončilo. "Až se vrátím, můžeme to zopakovat...,, Pousmála se Lussy.

"Tak jak to dopadlo?? Určitě dobře ne kecám úžasně!!,, Vyzvídala Demetri a Akélla se přidala. "No jo máš štěstí.. Takový chlap..,, "Řeknu vám to ráno nebo po cestě. Jsem vyčerpaná... Dobrou. ,, Řekla Lussy a s dobrým pocitem odešla do svého převysu. "Ach... Sete.. Ty jsi tak vášnivý a tak vtipný! Nechceš být se mnou více než kamarád??,, Zaslechla Lussy když šla k sobě do skalního převysu.Pro jistotu aby ji neviděly nebo neslyšely se schovala do křaku. "Hele Mio, já už mám někoho jiného.. ,, Odpíral Set. "Tu špindíru Lussy?? Ccc ta ti za nic nestojí.... Co ty víš třeba si na té výpravě najde někoho jiného, a tebe zradí... Tohle bych ti já neudělala.. ,, Přesvědčovala ho Mia ale Set ji vzdoroval. "To ona taky ne... Je hodná, milá a krásná!!! ,, "Mysli si co chceš....,, Šeptala si.  "Tak víš co, budeme jenom kamárádi platí??,, Řekla Mia přesvědčivě a potom se začly obíjmat. "Ten.. Ten podvodník!! Podvedl mě... ,, Šeptala si Lussy v křaku. Tím jak ji padaly slzy a jak potahovala zkrátka svým pláčem přitáhla pozornost. "Lussy?? Si to ty?? ,, Zeptal se Set. "Nech ji být Sete. Vidíš? Je to podvodnice...,, Přesvědčovala ho Mia ale Set se nedal a utíkal za Lussy. Když si ho Lussy všimla přidala a až ji začal zastavovat, zastavila se taky. Otočila se, a povídá se slzama v očích: "Jak si mohl??? Myslela jsem že mě miluješ, a místo toho se tu zahazuješ  Miou!! Já myslela že... Myslela jsem že... Že jse máme rádi! Že jse milujeme!,, Říkala Lussy se slzama v očích. "Ale nic z toho co jsi viděla a slyšela není ani trochu pravda!,, Říkal Set, který nevěděl co má dělat a co víc ji říci aby ji přesvědčil o pravdě. " Víš, víš ty co Sete? Už mě.. Už mě nechej, a běž si za tou svojí láskou... ,, "Ale ty jsi moje láska... ,, Řílal Set jako b mluvil na anděla ale marně. Lussy odešla do skalního převysu kde se smotala do klubíčka a otočila se k Setovy zády... "Dobrou.... ,, Řekl Set potichu a pomalu odešel se slzami v očích. Když všichni spaly a bylo ticho ,Lussy měla v hlavě jenom jednu otázku. Proč to udělal???

NO TAK SNAD SE LÍBILO A SNAD DÁTE VOTES A KOMENTY :)

ČUSKY KŘUPÍNKY XD

Úsvit VlkůKde žijí příběhy. Začni objevovat