Kledba zlatého vlka

68 10 3
                                    

Místo jim připadalo kouzelné a krásné. Ze země rostly mohutné kořeny stromů ze kterých visely liány. Zem byla pokrytá měkkým a sametovým mechem který měl tmavě a místy světle zelenkavou barvu. Ve vzduchu poletovaly bledě modří ptáčci o velikosti sýkorky. Na stromech seděly ještěrky které se zbarvovaly podle své nálady.

"Tak, kde je budeme hledat? ,, Zeptala se Lussy. V jejím hlase bylo slyšet zoufalství ale i kousek radosti.

"To nevím... Hele! ,, Demetri si všimla malého přístřešku který nebyl moc daleko.

"Možná nám tam někdo poradí! Jdeme! ,, Vykřikla a všechny se za ni rozběhly.

Z přístřešku vyšla světle šedá vlčice s huňatým ocáskem na jejimž konci viselo něco jako náhrdelník z provázku se světle modrými korálkami.

"Co pak tu pohledáváte? Vy asi nebudete zdejší. ,, Řekla a pousmála se. Nevypadala jako někdo kdo by je chtěl vyhnat či s nima bojovat. Naopak. Vypadala jako příjemná bytost která si poklidně žije v magickém lese. V celku vypadala jako šaman. Vlastně jako šamanka.

"Ne. Zdejší nejsme. A hledáme moje rodiče. Naše smečka potřebuje vůdce který by vládl spravedlivě a dobře. Měli by být zakletí někde tady... Vy asi o tom nic nevíte, že. ,, Řekla Demetri a sklopila ouška.

"No, moc toho o kledbě zlatého vlka nevím, ale pomoct by vám to mohlo. ,, Řekla a kývla hlavou směrem k jejímu domovu čímž vlčicím naznačila aby ji následovaly.

"Kledba zlatého vlka? Co to je? ,, Ptala se Demetri tiše.

"Či já vím. Taky to slyším poprvé.,, Odpověděla Lussy.

"Kledba zlatého vlka... Ach ano... Je to prapodivná kledba jednoho vlka.

Kdysi se jmenoval Kail. Jeho sestra Ruby a bratr Kovu si s ním moc nehrály jelikož byl mladší než oni.

Kail měl pomstichtivou povahu, a proto utekl s myšlenkou že se vrátí a pomstí se jim. Pomstí se všem. Vyrůstal sám a vybudoval si vlastní smečku. Všichni se ho báli. Byl zlý a slabé si podřizoval. Nikdo se nikdy neodvážil s ním bojovat. Když dospěl začal si říkal Krvelačný Jack. ,,

Řekla vlčice.

"A proč je to kledba zlatého vlka? ,,

Zeptala se Akélla a zahleděla se na vlčici.

"Jeho srst byla zlatá. Jako to nejzlatější zlato. Když byl dospělejším jeden vlk se odvážil s ním bojovat. Bojovaly dokud ho vlk nedohnal až k propasti kde ho schodil. Když Jack padal, proklel všechny kteří pošpiní jeho smečku a uzemí. Když umřel všichni to slavili. Byl to jeden z nejkrutších vůdců. S jeho smrtí skončila bída a zlost. Ovšem ne všude. Ta kledba je pravdivá... Vím to. Vyskytujeme se na území jeho býválé říše. ,,

Řekla vlčice a zahleděla se na stromy.

NO, VÍM ŽE NIC MOC, ALE SNAŽILA JSEM SE XD.
BAJ BAJ :D
SORRY Z CHYBY

Úsvit VlkůKde žijí příběhy. Začni objevovat