Nlve - Who I am
9 Haziran Perşembe
Sevgili defterim kural bir: Kendimizi kimseye göstermeyeceğiz, öldüğümüz zaman beraber gömüleceğiz. Bu ikimizin sırrı, ikimizin anıları, birilerinin onları görmesine asla izin vermeyeceğiz.Önümdeki ilanı daha net görebilmek için biraz daha yaklaştım. Duvara simli bir bantla yamuk bir şekilde yapıştırılmıştı.
İlanın üzerinde kocaman harflerle şunlar yazıyordu.
YURT DIŞI TURLARIMIZ BAŞLAMIŞTIR. KAYITLARINIZI YAPTIRMAYI UNUTMAYIN.
Bröşürün altında birkaç tane resim bulunuyordu.
Ben şu an hayalime bakıyordum.
O resimdeki yerlere gitmek ve buralardan uzaklaşmak istiyordum.Çok bir şey istemiyordum aslında, sadece hayata yanlış bir kapıdan giriş yapmış bir kız olarak yeni bir kapı arıyordum.
Hiç kullanılmamış yepyeni bir kapı.Uzun ağaçların olduğu bir resme baktım. Sonra başka bir resimdeki masmavi denize.
Ne kadar güzel bir görüntüydü.Bir deniz kenarında yaşamak.
Yüzmek için denize en son ne zaman gittiğimi hatırlamıyordum.
Ben daha çok sahilleri broşür dağıtmak için kullanıyordum.
İçimde bir heves dalgası hareketlendiğinde gülümsemeye çalıştım.Ama ben daha çok Avusturalya'ya gitmek istiyordum. Orada kangurular vardı ve ben bir tanesini görmeyi çok istiyordum.
Kenardaki tur fiyatına gözüm iliştiğinde gülümseyen yüzüm darma duman oldu. Üç günlük bir tur fiyatı bile bu kadarsa orada yaşamak pahalıya patlayacaktı.
Daha fazla çalışmam daha fazla para biriktirmem gerekiyordu.
Odamdaki gizli bölmemdeki para bütün bunlara yetmezdi."Lia sen de mi tura katılmak istiyorsun?"
Shuhua'nın neşeli sesi beni irkiltirken duvardan uzaklaştım.
"Hayır sadece bakıyordum."
Shuhua, dalgalı uzun saçlarını geriye iterek gülümsedi. Gülümsemekten hiç yorulmuyor muydu?
"Organizasyon süper sende gelmelisin okulun yarısı adını yazdırdı bile."
Şimdi shuhua'yı acısız bir şekilde başımdan sağmam gerekecekti.
"Sanırım gelemeyeceğim."
"Niye?" Gözlerini benden çekip broşürün yanında yazan fiyata değdirdi. "Fiyatlarda uygun aslında, annenler mi izin vermezler yoksa?"
Annemler?
Hiç sanmıyorum Shuhua.
"Hayır sadece istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Solitude | Yunho
Fanfiction"Sen ucu bucağı olmayan bir manzara değilsin ama ben seni nefesim kayıplara karışana dek çizmek istiyorum."