ÖNSÖZ

99 5 1
                                    

   Tolstoy der ki: "Tüm muhteşem hikayeler iki şekilde başlar:
ya bir insan bir yolculuğa çıkar; ya da şehre bir yabancı gelir."

   Bu hikaye bir hayattan çok binbir hayata dokunuyor. Ve bir infaz yolculuğuna çıkılırken, o yolculuğa binbir türlü suçlu katılıyor.

     Benim için özel ve ilk olan bir hikayeyi okumak üzeresiniz. Hikayeyi taslaktan bu hale getireli yaklaşık 3 yıl oldu fakat hala hikaye hakkında eklemeler, çıkartmalar yapmaktayım.
Bu hikaye, artık benim için bir dünya haline geldi. Açıkçası Kuzey'imi bazen haklı buluyor ve keşke gerçek hayatta olsa diyorum... Aden ve Barış da keza öyle. Fakat eğer siz bu hikayeyi okuyor ve yüreğinizde bir yerde Kuzey'in, Aden'in, Barış'ın hissettiklerini hissediyorsanız;bu hikaye zaten gerçekliğe gitmiş demektir.
   Bu süreçte, bölümleri yayımlamadan önce okuduğum anneme, beni bu yolda desteklediği ve yeri geldiğinde düzelttiği için sonsuz teşekkürler. Ailem bu konuda ne mutlu bana ki hep destekçim oldu. Tabii "Bu nasıl hikaye?" diyerek ciddiye almayanlar da oldu.

Herneyse.

   Hikayemiz umarım  şimdikinden çok daha fazla okurun yüreğine yol alır.

                                     
                                   Sevgilerimle,
                                          Ana Seçkin❤️

3A: İNFAZ [DÜZENLEMEDE] +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin