" ahhhhhhh ! Erghh ! Umphhhh sooo gooodddd steeveeee .... Ahhhh ! "
desahnya . Steven mencabut batangnya , dia mencium bibir perempuan itu . Perempuan itu memaut lehernya ,
" Batang u dengan Mikael lebih kurang sama . Tapi i suka u punya . X sangka eh , u punya lagi best . "
kata Suzanne . Steve tersenyum .
" Kalau u nak lagi , kita boleh jumpa . I boleh bagi u lebih dari apa yg Mikael bagi . "
Kata Steve .
" Okay baby . "
jawab Suzanne lalu dia serta merta memagut bibir Steve . Dia mebelai batang Steve yg sudah layu itu . Dia mengocoknya , batang itu kembali tegang .
" u ni nakal eh . Untung si Mikael tu dapat henjut u . "
kata Steve . Suzanne hanya tersenyum mengoda , mata Steve mulai terpejam menikmati kuluman Suzanne .
" Shhttttt ... ahh good suzanne .... shhttt ... "
desah Steve . Suzanne memandang Steve yg sedang menikmati itu . Dia mengeluarkan batang Steve dari mulutnya ,dia kemudiannya mengangkangkan kakinya dengan luas .
" Pleaseee ....i wanna more babyy ... Puas kan i steve . Im all yours ...."
kata Suzanne dengan nada menggoda . Steve tersenyum , dia kemudiannya menghunus batangnya ke dalam pussy Suzanne . Mata Suzanne terpejam , dia mengetap bibirnya .
" Ermphhh ! Ridee itt ! Pleaseeee ! "
kata Suzanne . Steve perlahan lahan mendayung batangnya didalm pussy Suzanne sambil itu dia meramas gunung Suzanne . Bilik hotel itu bergema dengan bunyi berahi mereka berdua ." Baby Adryan , kenapa mama dengan nenek ni lama sangat ? X tahu ker kita ni penat tunggu . "
kata Mikael pada Adryan . Adryan pulak hanya leka menonton rancangan kartun di hp Mikael .
" Hey , Mikael . "
sapa seseorang .
" Eh , cikgu Mel ! Cikgu buat apa kat sini ? "
tanya Mikael .
" Cikgu jalan2 dengan mama cikgu . "
kata Melissa . Mikael mengangguk .
" kamu pulak buat apa ? "
tanya Melissa .
" samalah macam cikgu . Ikut mummy dengan kak Ainul beli barang . "
kata Mikael .
" Ohh .. Ni baby siapa ? Kamu punya eh ? "
Gurau Melissa .
" Eh , bukan cikgu . Ni anak abang saya . "
kata Mikael .
" Ouhh ... Hi babyy ... Siapa nama ni ? "
Kata Melissa .
" ma maa ! "
Panggil Adryan .
" boleh cikgu dukung ? "
Pinta Melissa .,
" eh , dukung lah .."
kata Mikael . Melissa mengambil Adryan daripada Mikael .
" Kalau cikgu x kesah , jom kita duduk kat cafe sana sementara tunggu mereka . "
pelawa Mikael .
" jom . Jom baby ... "
kata Melissa kepada Adryan juga . Mikael tersenyum .