Yeni okul

4K 125 105
                                    

Arkadaşlar kitap biraz klişe başlıcak ilerleme başladıkça olay tamamen olmasada bir çok yeri değiştirilcek

Geceden

Sabah başımda ağrıyla uyandım bu normal bir ağrı değildi. Bu ağrı dün akşam içip içip bana saldıran babamdan olmuştu. Dün akşam yine beni bayılana kadar dövmüştü. Burnumdan gelen sıvıyla elimi burnuma götürdüm,bu kandı.

Artık alışmıştım ama yinede hızlı adımlarla lavaboya ilerledim çünkü kanım yeri pisletseydi silmek zorunda kalırdım ve ben üşengeç bı insanım . Lavabonun kapısını açıp burnumdan akan kanın durmasını bekledim. Durduğunda burnumu temizledim,elimi yüzümü yıkayıp rutin işlerimi halledip dolabın önüne geçtim. Okul formamı dolaptan çıkardım ve giyindim. Çantamı,kulaklığını ve telefonumu da aldım ha bu arada telefonumun olduğundan haberleri yok olmayacakta haberleri olursa telefonumu alıp satarlar bahanesi de farkir oldumuz olur ama o parada içkiye gider.

Şimdi diyeceksiniz telefonu hangi parayla aldın yoksa hırsızlık mı yaptın ? Hayır tabiki de öyle birşey yapmadım yazın yaşıtlarım eğlenirken bende gidip bir kafede çalıştırılmaya zorladı ailem bende bana verilen bahşişlerle aldım çünkü ailem maaşıma her seferinde el koydular neyse saatime baktığımda saat 8:50 ydi yani dersin başlamasına son 10dk. vardı.

Sessiz ama hızlı adımlarla evden çıkıp koşmaya başladım , neyse ki okulumuz yürüme mesafesiyle 15dk.ydı . Neyse ki okula varmıştım, okul müdürü o her zaman ki sıkıcı konuşmasını çoktan bitirmiş sınıflara dağılmışlardı. Bahçede sadece ben vardım yine koşarak müdürün kapısını çaldım . Gel sesini duyunca girdim. Müdürün pekte iyi bı insan olmadığını duymuştum. İçeri girdiğimde kafasını dosyalardan kaldırdı.

"Sınıfım" dedim.
O da bana "12D" dedi.

Beni tanıyordu. Çoğu yerde namım duyulmuştu.

Genelde bana sarkan ve toplum için kötülük barındıran insanları döverdim ve bundan zevk alırdım. Sadistçe gelebilir ama kendimce dünyayı pis insanlardan temizliyordum.

Düşünceleri bı kenara atıp sınıfı aramaya başladım ve sonunda gözüme 12D yazısı ilişti kapıyı  çalıp gel sesiyle girdim .
Hoca bana baktı matematikçi olduğu her halinden belliydi. Bana"Sen yeni gelen olmalısın, kendini tanıt "dedi . Kafamı onaylanarak salladım.

Ben "Adım Gece Soyadım Saptır " dedim

Hoca " neden 1. Dönemin ortasında geldin"dedi
Ben " Haddini bilmeyenlere haddini bildirdiğim için okuldan atıldım" dedim .
Hoca " Tamam istediğin yere oturabilirsin "dedi

Bende tamam anlamında kafamı salladım , en arkada bir sıraya doğru ilerlerken 'bu kız benim' , 'ne kadar güzel ' sesler duydum . Bu beni sinirlenmişti kimin söylediğini aklıma yazdım , normal bir kız olsa hoşuna giderdi ama benim hoşuma gitmesini demeyin fazlasıyla sinir oluyorum hatta bu yüzden diğer okullardan da erkekleri dövdüğüm için atılmıştım .

Diğer okuldan niye atıldığımı söylerken hepsine göz dağı verdiğimi düşünüyordum ama arkadaşlarının beyinlerinde sorun olduğu için anlamamışlardı.

Neyse derse geri döndüm ve dinlemeye başladım evet dinlemeye normalde de ders dinlerdim sadece bazı derslerde ya okuldan kaçarsın yada uyurum ama hiçbir zaman tembel öğrenci olmadım.

Kafama tam bir buruşturulmuş kağıt gelicekti ki tuttum ve atana baktım 3 kişilik bir erkek grubuydu ve bana o sözleri söyleyen de tam kendileriydi. Onlara en öfkeli bakışlarımı yolladım. Zil çalmıştı sınıfta olan herkese çıkmalarını söyleyen bakış attım ( nasıl oluyor bilmiyorum 🙂) 3 kişilik erkek grubu tam çıkacakken önlerinde durdum.

Bana anlamayan bakışlar attılar.
Ben"Hem benim hakkımda konuşuyorsunuz hem de bana kağıt atıyorsunuz bedelini ödeyeceksiniz " dedim kıkırdadılar. Beni ciddiye almıyorlardı bu beni daha sinirlendirdi
Sarı saçlı bir çocuk " ne yapacaksın bize makyaj mı yapacaksın "dedi bu dediğinin üzere hepsi kahkaha atmaya başladı.Sarı saçlı çoçuğun karnına tekme attım.

Karnını tutarak Biraz eğildi . Birden hepsi ciddileşti , bu seferde ben sinir bir şekilde sırıttım . Sarışın çocuk üstüme doğru gelince bende hemen sağ ayağına tekme kafasına kafa attım . Diğer kumral çocuk beni saçlarımdan tutttu ,ben durur muyum kafasına bir kafalık attım zaten hemen yere yığıldı. Şimdi ise son çocuğa geçelim .Çocuğa doğru döndüm ama o benden önce davranıp yüzüme tokat attı,bir an afallasam da çocuğun çenesine doğru sert bir yumruk attım .

Çocuk gerilemek zorunda kaldı bundan yararlanıp karnınada yumruklar atıp sınıfdan 😎😎😎 bir şekilde çıktım ve kantin olduğunu tahmin ettiğim yere ilerledim ,kantinden su alıp boş bir masaya oturdum. Sudan bir kaç yudum aldım . Şimdi aklınızda binbir soru var ben daha demin 3 tane çocuk dövdün sen nasıl babandan dayak yiyon o da şöyle o benim babam olduğu için hiç bir zaman el kaldırmadım aynı şekilde anneme de. Hem ben onların her vuruşunda da daha güçleniyorum ve bünyeme alıştırıyorum. Kulaklarıma bazen her öğrencinin kurtarıcısı bazen de ölümü olan o  zilin sesi geldi ve sınıfa çıktım. Sınıfta korkarak bakıyolardı omuz silktim.

Etrafa bakındığımda o 3 çocuğu görmedim. Kapı açıldı ve içeriye genç bir bayan hoca girdi . Dosyalarını masaya bıraktı göz göze geldiğimizde bana bakıp
"Arkadaşlar aranıza yeni biri katılmış kendi tanıt " dediğinde kendimi tanıttım , hocanın edebiyat hocası olduğunu öğrendim,hocayı nedense çok sevmiştim ve hoca geçen sene Kuzey  kolejinden bu okula gelmiş. Edebiyat hocasının ismi de Elif'ti. Dersi dinlemeye devam ediyorken bir anda kapı açıldı ve içeriye nöbetçi öğrenci girdi.
N.Ö."Gece Saptır burda mı?"dedi.

Ben "Evet benim"dedim.
N.Ö."Müdür seni çağırıyor"dedi
Hocaya baktım hoca izin verircesine kafasını salladı bende tamam manasında salladım ve müdürün odasına geldim tıklayıp girdim ve odanın içinde olan dövmüş olduğum grubu gördüm. Başka ne bekliyordum ki
Ben "evet beni neden çağırdınız" diye sinirle söyledim.
Müdür " benimle böyle konuşamazsın " dedi, bunun üzere göz devirdim

Ben"sadete gel " dedim
Müdür" bu çocukları dövmüşsün " dedi
Ben " evet ama iyi benzetememişim hemen öttüklerine göre" dedim.
3 çocukta şuan sinirden kuduruyordu.
Ben"başka birşey" dedim
Müdür " yok ama aileni çağır onlarla konuşacağım " dedi arkamı dönüp kapıdan çıktım . Biraz sinirlenmiştim bu yüzden okulu ekmeye karar verdim ama fidan değil ki :(

Okuldan çıkıp sahile gitmeye karar verdim ve canım çok koşmak istiyordu bu yüzden hızlıca koşmaya başladım. Koşarken korna sesiyle olduğum yere kenetlendim.

Herkese merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayemin ilk bölümü umarım beğenirsiniz, en kısa süre içinde yeni bölüm gelecek ve kelime sayısı 919

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin