İyi okumalar :)))
Hatırlatma :
Eve gelmiştim direk odama gittim. Tam uykuya dalarken bi silah sesiyle uyandım.
_______________________________________
Direk ayağa fırlayıp silahımı kapıp odamdan çıktım. Annemler' de kapıdan çıkmış ne olduğuna bakıyorlardı. Babamla beraber merdivenden inerken "Arkamda dur " dedi.
Bende sözünü dinledim . Boşu boşuna bı aramızda kavga çıkmamalıydı. Merdivenler bitmiş salondan geçip kapıya doğru baktık. Değişikti bı kadın vardı. Kahkaha attı , korumalar neredeydi ya . Kadın tek başına nasıl buraya kadar gelip buna cüret edebiliyordu.Hızla silahımı ona doğrultup " Kimsin?" Diye sordum. Babamda gülüyordu hayır yani gülücek ne vardı ki ?
Annemler de gülmeye başladılar hatta Savaş " Hala " diyerek kadına koştu. Anlamıştım o kadın Halamdı. Halam Savaş'a kocaman sarıldı.
Halam: Gün geçtikçe daha da yakışıklı olmuşsun sen " dedi.
Savaş: Sende hala bakıyorum da bı güzelleşmişsin . Kıskanırım seni ben " dedi. Hepimiz güldük.Biraz garip bı geliş şekli vardı eve ama hoşuma gitmişti. Farklı olmak her zaman iyiydi. Halam yavaş adımlarla bize doğru gelmişti. Önce annemle sarıldı.
Halam: Seni özlemişim Gelin" dedi herkes yüzünde gülücükler oluştu.Annem: Bende seni görümcem" dedi annem samimiyetle. Demek ki birbirleriyle iyi anlaşıyorlardı.
Halam daha sonra babama sarıldı.Halam: Sen gün geçtikçe yaşlanıyor musun abi ya?" Dedi halam. Babam yaşlandığını kabul etmek istemiyordu.
Babam: Nerden çıktı ya ben hala dimdik sapasağlam ayaktayım. " Dedi.
Halam babamdan ayrıldığında bana baktı. Beni iyice süzdü.
Birkaç adım attı sonra beklenmedik bi şekilde bana sarıldı. Şaşırmıştım annemlerin yüzünde gülümseme oluştu bende gülümsedim.
Halamın sarılmasına karşılık verdim.
Halam: Bu güzel kızda benim yiğenim herhalde" dedi.Ben: Evet hala " dedim. Nedense daha şimdiden çok sevmiştim. Ayrıldığımız da " Aileye hoşgeldin" dedi. Bende " Hoşbuldum " dedim. Salona geçip oturduk .
Babam : Deli kız haber verseydin de bir şeyler hazırladık" dedi.
Halam: Yok ne hazırlaması ben zaten biricik yiğenimi göremeye geldim. " Dedi bana bakarak bende ona içten bı gülümseme gönderdim.
Savaş: Hala kıskanıyorum ama " dedi.
Teyzem gülerek yanında olan ateşin kafasına vurdu.
" İkizinden mi kıskanıcaksın beni" diyerek ailecek güldük Savaş hariç kafasını ovalıyordu . Esneme başladım. , oradan da halam esnemeye başladı . Ordan babam , annem en sonda Savaş derken uykulara geçme kararı aldık. Halamın kendi odası olduğunu öğrendim. Villa büyüktü tabii. Daha gezmediğim çok oda vardı.Yatağıma huzurla girdim. Bu sefer kimsenin bölmesine izin vermeden uyudum. Birkaç saat içinde kan ter içinde uyandım. Kabus görmüştüm. Kabusta Kurtlar Vadisi pusu : Filistin filminden kesit kesit görmüştüm. Film Filistin'de ki hayatı anlatıyordu. Oradaki İsrail'in zulmünü anlatıyordu.
Oradaki insanlara yapılan zulüm gerçekten öyle böyle değildi. Küçük çocukların öldürüşü ve daha fazlası ne kadar eski filmleri sevmesemde bu film beni etkilemişti.
Banyoya gidip duş aldım. Film hâlâ aklımdaydı. Banyodan çıkıp üstüme siyah incili pantolon ve sade siyah sweatshirt geçirdim.
Saate bakınca 6:36 olduğunu gördüm. Okula gitmeme daha vardı. Okula 7:30 ' da gidiyorduk. Çantamı alıp aşağı indim. Halam'da erkenden kalkıp kahvaltı hazırlıyordu. Arkasını dönünce beni gördü gülümsedi.
Halam: Günaydın" dedi.
Ben : Günaydın" dedim. Yanıma yaklaşıp elini uzattı ardından söze başladı.
Halam: Seninle tam olarak tanımadık ben halan Dilara " dedi. Bende elini sıkıp
" Bende Gece yiğenin tanıştığımıza memnun oldum " dedim ona ayak uydurarak.
Halam: Bende çok memnun oldum" dedi.
Ben: Hala sana kahvaltı da yardım edeyim mi? " Dedim.
Halam: Tamam pekii ne yapmak istersin?" Dedi.
Ben: Aslında İstanbul sefası yapabilirim."dedim .
Halam: Nasıl yapıldığını bilmiyorum ama sen yapınca görüceğiz " dedi. Bende kafa salladım.
Kilerden 6 patates , dolaptan 2 yumurta ve de yine dolaptan kaşar alıp yarısından daha fazlasını dolaba geri koydum. Yapımı kolay lezzetti harikaydı. Patatesleri soyup küçük küpler halinde doğradım. Büyük bı borcamın içine koyup üzerine kırdığım yumurtaların karıştırılmış halini güzelce döktüm. Onların üzerine de kaşarları rendeleyip güzelce serptim. Önceden hazırlanmış fırında 180°de 30 dakika pişirip fırından çıkardım.
Halam kahvaltıyı hazırlamış olacak ki yanıma gelip " Çok güzel görünüyor" dedi.
Ben: Sağol hala " dedim.
Mutfağa hazırlanmış bı şekilde bizimkiler girdi.Babam: Hala yiğen ne güzel anlaştınız bakıyorum da " dedi.
Öyle böyle diye diye kahvaltıyı yapmıştık herkes İstanbul sefasını beğendi hatta annem tarifini istedi.
Okula gitme vakti gelince Savaş'la arabaya bindik . Okula gelince arabadan indik. Bizim grubu göremiyordum. İkimizde sınıfa gittik. Oradalardı sıramıza oturup yüzlerine baktık. Hepsi yüzleri beş karıştı.
Arda : Savaş ve Gece size söylemek istediğimiz bişey var . Diğerlerine söyledik bı tek siz kaldınız " dedi . İkimizde meraklı meraklı onlara baktık.
Doruk: Biz yani Arda, Kıvanç ve ben Maraş' a gidicez" dedi. Şaşırdım Savaş'a bakınca bana baktığını gördüm. Hızla onlara sarıldık.
Ben: Neden pekii?" Dedim.
Arda: Annelerimiz öyle düşünmüş. Bizim için daha iyi olduğunu söylüyorlar" dedi. Sarılmamız bittiğinde " Ne zaman gideceksiniz "dedi Savaş.Kıvanç: Bu gece saat 2' de " dedi.
Herkes neden bu kadar umutsuz bakıyordu ki .
Anka: O zaman okuldan sonra deliler gibi eğlenelim!!!" Dedi yüksek sesle .Hepimiz bu haline kahkaha attık. Arkadaşlarım da benim gibi dengesizdi.
Dersimiz hocası derse girmişti. Ders boyunca biraz donuktuk.
Dersin bitmesine son 5 dakika kala nöbetçi öğrenci kapıyı çaldı.
N.Ö: Gece Korkmaz, Savaş Korkmaz'ı müdür yardımcısı çağırıyor" dedi ve çıktı.Savaş'a baktım onlarla gözümüz kesişti.
Sonra hocaya baktık. Hoca izin verince sınıftan çıktık.
Savaş:Neden çağırıyor acaba?" Dedi.
Ben: Ne biliyim. " Dedi.
Savaş: Allah'tan adam iyi biri " dedi. Savaş'ı onayladım. Müdür yardımcısının odasına gelince kapıyı çaldım. " Gel" sesi duyulunca kapıyı açtım.Savaş: Hocam bizi çağırmışsınız" dedi.
Müdür yardımcısı: Evet çocuklar gelin oturun" dedi.
Koltuklara oturduk. Bizi kütük gibi sandalyeye oturtsunlar kendileri de rahat rahat koltuklarda otursunlar .Müdür yardımcısı: Çocuklar duydum ki bir kaç arkadaşınızı darp etmişsiniz. Bu yüzden hakkınızda işlem yapmak zorundayım"dedi. Aha biz bittik...
Yeni bölüm karşınızda . Ne diyom ben ya niye karşınızda olsun ki yanınızda djdndjdjf ⬅️kesinlikle iğrenç bi random :/
Arkadaşlar yeni bölümü atmak için biraz uğraştım. Gizli gizli telefon almalar filan ama telefon 7/24 abim el koyduğu için zor oldu tabii. Bunu yazarken de el koydu tabiiiiiiiiikisi ben yeniden telefonu aldım neyse arkadaşlar bölüm kısa oldu ama lütfen idare edin.
Hoşçakalın . . .
🖤🖤🤗🖤🖤🤗🖤🖤🤗🖤🖤🤗🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
ActionBu kitaba masum girlsler giremez!!! Kendini korumayı bile beceremeyen kızlardan sıkıldıysanız çekinmeyin gelin. Gece , kendini koruyabilen bı kız. Yeri geldiğinde makyaj yapan , yeri geldiğinde adam dövebilen dengesiz bı karakter. Bu özellikleriyle...